Melodifestivalen 2019 - deltävling 1

Hur har ni tippat?

Final: Arja, Wiktoria
Andra chansen: High 5 (tror många unga röstar?), Anna

Resten åker ut. Oklart om det mest är önsketänkande eller riktig tippning :laugh:
 
Var är Samir och Viktor, så jag har nån att rösta på? Nu när jag ändå har appen, liksom. Annars vill jag rösta på Bumpy Ride, den lär ju vinna lätt.
 
Tror att jag nog kommer att stå ut med Mohombi (?) och Nano efteråt. Få av de andra.

det är alltid en helt annan sak att se framträdandet mot att endast höra ljudet. Har ändrat uppfattning många gånger.
 
En sån här kväll skulle jag nästan vilja kunna kalkonrösta :sneaky:, för att neutralisera bort ett gäng med hjärtröster till sömnpillerlåtar... :wtf:
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 090
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 660
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 518
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 628
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp