Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2019 - deltävling 4

Stackare :laugh:

det jag tycker var så illa med Arvingarnas låt är att ha en låt med svensk text och så ganska omotiverat ha en refräng på engelska. Så gjorde man på 80-talet liksom. "Beatles gav oss sin musik, Yesterday, vad den var fin." :wtf:
Jag tror att mina kollegor kommer göra den lite roligare dock :p De är heltokiga. Det kan vara ganska lugnt på jobbet och helt plötsligt brister någon av dem ut i sång, sjunger en rad eller två och tystnar, sedan sjunger en annan vidare på låten och tja... De blir som någon parodi på allting. Helt omöjligt att inte skratta åt (för mig i alla fall).
 
Lillkillen gillade jag! Jag gillar även Benjamin Ingrosso och det hördes att det var hans låt. :) Bishara, var det så. Tre hjärtröster.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 920
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 531
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 668
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp