Ja jag vet inte hur de agerade på scenen, jag tittade bara på teckentolkningen om någotJag tycker Hanna F verkar försöka vara mer porrig än Dotter. Jag stör mig inte på Dotters koreografi och tycker att en del överreagerar och tolkar in för mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vet inte hur de agerade på scenen, jag tittade bara på teckentolkningen om någotJag tycker Hanna F verkar försöka vara mer porrig än Dotter. Jag stör mig inte på Dotters koreografi och tycker att en del överreagerar och tolkar in för mycket.
Om man tycker likadant om klänningen även om en normalviktig person hade burit den så är det helt okej, tycker jag alltsåDet har du rätt i. Jag tyckte bara att de andra två mamorna hade snyggare klänningar. Och jag är helt klar över att min uppfattning om vad folk ska ha på sej är totalt gammalmodig.
Nu hoppas vi att dom gör succé i Rotterdam![]()

Åh nej det rt tror jag inte, av de esc bidrag jag sett sticker de ut faktiskt. Men man vet ju aldrig i escNej de lär åka ut i semin.
Mello är inget matteprov, det är ett underhållningsprogram.Jag blir varje år så orolig för mattekunskaper hos svenska folket. Vi visste ju att det fanns 143 poäng kvar till Dotter och Mamas och när de sistnämnda fick 72 poäng så var det ju klart.
Mello är inget matteprov, det är ett underhållningsprogram.
Jag ids iallafall inte sitta och beräkna resultatet, varför skulle jag det …? Och nej, jag visste inte hur många poäng det var kvar att dela ut.
I mina ögon är det inte sexigt utan mest vulgärt torrjuckande. Säger det igen, hade en man gjort samma sak hade det varit ramaskri.För övrigt förstår jag inte alls vad som är provocerande med hennes framträdande. Hon står bredbent absolut, men hon håller ju inte på att porra sig ett dugg?Det är verkligen ingen klassisk strippdans hon håller på med, som kan vara vanligt bland framträdanden annars. Och även då, en kvinna får vara sexuell om hon vill.
Hade en man dansat som hon hade ingen brytt sig.I mina ögon är det inte sexigt utan mest vulgärt torrjuckande. Säger det igen, hade en man gjort samma sak hade det varit ramaskri.
Det tror jag nog.Hade en man dansat som hon hade ingen brytt sig.
Jo, dansarna kör ju sina moves all in så att säga. Kvinnor såväl som män. Vad jag ständigt stör mig på, är att kvinnliga artister "måste" spela högt på sex medan män kan klä sig i säck och aska - eller i tältliknande plagg eller mjukisludd och ändå få sina höga poäng. Samma sak gäller t.ex. i idol, där kläderna krymper mer och mer (på kvinnorna) ju längre tävlingen framskrider och baddräkt ("body"?) är nästan obligatoriskt mot slutet. Jag tyckls minnas att det diskuterats här på Buke tidigare nåt år.Det finns många fler moves som manliga dansare utför på scenen som är långt mer porriga. Så bara för att hon är kvinna så får hon inte dansa provocerande och utmanande?
Hade en man dansat som hon hade han förmodligen greppat sig i skrevet och juckat dessutom - och ja, då hade många reagerat. Även utan skrevtag, förresten.Hade en man dansat som hon hade ingen brytt sig.