Bukefalos 28 år!

Men Mariestad då???

Sv: Men Mariestad då???

Japp dom ordna upp det så gott dom kunde och jag fick en 7:e placering =) Inte illa i första lätt klassen. Till nästa år kommer dom även ha siffror på nummerlapparna som ska synas bättre och dom ska även kolla över tidtagnings systemet. Så förhoppningsvis blir det inget strul nästa gång.

Du hoppade upp ett par snäpp i res. listan själv också va?!
 
Sv: Men Mariestad då???

Hoppas verkligen de ordnat upp det ordentligt till nästa år!

Japp, avancerade något uppåt. Sak samma egentligen men visste ju om att jag inte dragit på mig såpass mkt fel i terrängen, då vill jag ju inte att det ska stå så heller :angel: :D
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 159
Senast: mars
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: Sedna
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp