Bukefalos 28 år!

Min 15-åriga dotter super och röker på

Jag känner mig rätt uppgiven. Dotter beter sig som en missbrukare (manipulativ, kan inte begränsa intag även om hon vet att hon kommer att bli upptäckt m.m.). Hon har också ångest efter våldtäkten. Hon har alltid varit skör med enorma prestationskrav på sig själv. Vi har aldrig pressat henne att gå ett visst program eller eftersträva de högsta betygen. Kraven sätter hon själv.

Vilken hjälp får hon när det gäller våldtäckten (förutom BUP) och sina höga krav på sig själv?

Är hon en sk. HSP-personlighet (StarkSvag)? http://www.bokus.com/bok/9789173871...lor-en-overlevnadsbok-for-sensitivt-begavade/
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 685
Senast: alazzi
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 552
Senast: Rie
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 398
Senast: Fille
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 664
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp