Klockren poäng!Fast varför ska han flytta på sig? Det kan väl lika gärna hon göra? Jag skiter i hur hon känner. Han har varit på samma plats i sex år, hon har varit där non månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockren poäng!Fast varför ska han flytta på sig? Det kan väl lika gärna hon göra? Jag skiter i hur hon känner. Han har varit på samma plats i sex år, hon har varit där non månad.
Jag är böjd att hålla med dig. Iomed att det inte är något han brukar göra (antar jag) så blir det lätt att man antar att partnern är skadad/död eller något åt det hållet när han bara försvinner. Och det är klart att en otrohet blir rätt liten i jämförelse då.Det som är värst för mig är inte själva otroheten, utan att han inte pratat med mig innan och att han inte svarade när jag ringde på natten. Att han legat med annan är inte "optimalt" (jag hoppas min poäng kommer fram trots ordvalet) men det är inte det stora sveket.
Precis. Ska jag vara ärlig var det nästan som en lättnad att han "bara" hade varit med någon annan, och inte låg död i ett dike.Jag är böjd att hålla med dig. Iomed att det inte är något han brukar göra (antar jag) så blir det lätt att man antar att partnern är skadad/död eller något åt det hållet när han bara försvinner. Och det är klart att en otrohet blir rätt liten i jämförelse då.
Ja precis.Nu handlade det aldrig om otrohet men jag tänker att det kanske inte själva otroheten nödvändigtvis som är svårast att släppa utan sveket och att få tillbaka förtroendet. Jag tycker din reaktion är fullt förståelig i det här läget.
Håller med, låt det vara en egentråd om det finns ett behov av att diskutera det.Vi vet inte vad han sagt till henne. Han kanske sagt att dom ligger i skilsmässa osv.
Tror vi kan släppa detta spåret redan nu för TS skull![]()