Bukefalos 28 år!

Mirakel - årets julkalender (utbruten från Jultråden 2020)

Haha.... Dagens avsnitt bjöd verkligen på en oväntad vändning..... :D

Haha, ja verkligen. Jag hade inte väntat mig det. Lite smått otäckt, tycker jag, att se honom sådär. Men, det är en kalender, så det ordnar väl sig. 😊👍Kul med oväntade grejer!

Vad hemskt att se Vilgot sådär också... :S

Men spännande, undrar hur detta ska ordna upp sig?! :bump:
 
Haha, ja verkligen. Jag hade inte väntat mig det. Lite smått otäckt, tycker jag, att se honom sådär. Men, det är en kalender, så det ordnar väl sig. 😊👍Kul med oväntade grejer!

Vad hemskt att se Vilgot sådär också... :S

Men spännande, undrar hur detta ska ordna upp sig?! :bump:

Jaa! Huuur ska allt lösa sig? Jag kan inte gissa 😂.
 
Spännande nu!

Vad ska hända med Lady? :S När och hur ska Rakel fatta vad som hänt? Det är ju bara hon som kan meddela sig med de andra...

Och hur ska de ordna upp historien så Vilgot får sin AK och Galad och Mira får föräldrar?
Och hela solsystemet i fara...?!

Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?
 
Spännande nu!

Vad ska hända med Lady? :S När och hur ska Rakel fatta vad som hänt? Det är ju bara hon som kan meddela sig med de andra...

Och hur ska de ordna upp historien så Vilgot får sin AK och Galad och Mira får föräldrar?
Och hela solsystemet i fara...?!

Men, jag fattar inte riktigt, varför är Rakel snällare mot Sören nu...?
Ja jag undrar också hur de ska lösa detta på åtta avsnitt 😅
 
Åh... idag var det spännande...och intressant. Undrar hur exakt Miras räddning av Sören och hans familj påverkar så att inte AK och Vilgot är där nu...? Och hemskt att de inte är där... och nu verkar ju inte Rakel vilja byta igen så hur ska de då kunna göra det...? Med hjälp av spegeln? Många frågor!

Och Agneta och Andres... pinsamt! 😆
Jag har en teori :) AK är ju en släkting.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 958
Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
31 126
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 393
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp