Bukefalos 28 år!

Några bilder på mina grisar...

Freja beräknas föda den 3:e januari så ungarna kan komma när som helst nu. Tror dock inte att det är mer än 2 st då hon inte är så himla tjock. Men det visar sig.

Wimla har suttit med två olika hanar så antingen runt den 12:e januari eller runt den 22 janurai (jag tror mer på den 22:a ). Hon har gått upp ca 100 g på ca 3 veckor så hon borde ju vara gravid. :smirk:

:banana:
 
vilka skarpa fina bilder! Vad är det för kamera, vanlig eller digital?

jätte sötta små marsvin, hur många har du, avr det alla eller har du fler?
 
Jag använder digitalkamera (Olympus C-300) Älskar att fotografera, speciellt djur och gärna i lite roliga vinklar.

Jag har 6 st, 2 tjejer och 4 pojkar. Kommer eventuellt att sälja Larry och Dumle. Har inte bestämmt mig riktigt än.

Kolla gärna på min hemsida: http://medlem.spray.se/millasmarsvin/
 

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 712
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke...
39 40 41
Svar
806
· Visningar
28 291
Senast: voltis
·
Äldre Efter önskemål startar jag en egen tråd till semifinal 2, det har vi alltid gjort förr så varför inte i år igen? ;) Torsdagen den...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
8 682
Senast: voltis
·
Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
17 804
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp