Nån som känner likadant?

Sv: Nån som känner likadant?

_Viva_ skrev:
Men det där låter ju inte alltför kul.
Du kanske vet att det finns ett par tjejer på Hussborg som visserligen är något år yngre än dig men som tränar flitigt med sina hästar. De har även tävlat lite i år.

Jag är hemma sedan i tisdags och kommer att stanna ett tag, ifall du vill ha hjälp. Slå en signal!

Förutom Riddari har du lokalklubben Gustur i sundsvall. www.gustur.nu

Mjo..jag tror det..men fått för mig små..
en av dom har jag nog snackat med på msn..men..ja..
Det vore roligt om du kunde hjälpa mig lite med Tibra :)! Men här i Gissjö finns inte direkt någon bana hehe..något förslag?
Sen vet jag inte om du har ditt gammla nr kvar..du kanske har bytt? Men annars ska ja se om jag kan få tag på dig :)!
 
Sv: Nån som känner likadant?

Pellan skrev:
Jag bor i sörmland..mellan eskilstuna och södertälje. :) ..Bor du nära??

Hehe.. ne.. tyvärr.. det är ju in bit mellan oss.. men kom gärna å hälsa på du:D haha!
 
Sv: Nån som känner likadant?

skuggi skrev:
Din lokalklubb är Gustur, och i Sundsvall finns det ju flera gårdar där man kan träna med hästen. De flesta kan nog erbjuda helgkurser året om iaf...


okej.. men då måste man väl bli medlem? är Gustur som typ "slätterne gård"? jag har inte riktigt fattat det där:D!
 
Sv: Nån som känner likadant?

Ja, till viss del. ska fortfarande rida kvar på de "vanliga" hästarna, det skulle jag aldrig kunna ge upp. tror jag :D
 
Sv: Nån som känner likadant?

Sonita skrev:
Ja, till viss del. ska fortfarande rida kvar på de "vanliga" hästarna, det skulle jag aldrig kunna ge upp. tror jag :D


haha okej :D men kul att du börjar med islänningar!!
 
Sv: Nån som känner likadant?

Gustur är en lokalklubb bara, man får medlemstidning osv, vill man tävla ska man vara med i någon lokalklubb men vill man bara träna så behöver man inte vara medlem.
De som rider på Slätterne är de flesta med i lokalklubben Riddari. Motsvarande Slätterne finns i Sundsvall Hovs Islandshästar, Riiby Gård, Myrnäs bland annat. Det är bara stall där man kan hyra hästar, rida på tur eller ta med sin egen för träning.
Jag kan förklara bättre när jag kommer upp :)
 
Sv: Nån som känner likadant?

:eek: :eek:
E du helt tokig?? England?? Fats vad kul!! Bäst jag slår dig en signal då!
Pila är kramad, FET men kramad :D :o :crazy:
 
Sv: Nån som känner likadant?

skuggi skrev:
Gustur är en lokalklubb bara, man får medlemstidning osv, vill man tävla ska man vara med i någon lokalklubb men vill man bara träna så behöver man inte vara medlem.
De som rider på Slätterne är de flesta med i lokalklubben Riddari. Motsvarande Slätterne finns i Sundsvall Hovs Islandshästar, Riiby Gård, Myrnäs bland annat. Det är bara stall där man kan hyra hästar, rida på tur eller ta med sin egen för träning.
Jag kan förklara bättre när jag kommer upp :)

haha ja gör det :) jag är så trögfattad ;) men jag kom en bit på vägen :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 309
Senast: WBanna
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 233
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 947
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Semester.
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp