Sv: Nu f-n går skam på torra land!!!!!
*kl*
Jag tackar och bockar och niger. Ert stöd värmer gott i hjärtat.
Tja, just emellan gångerna så finns det inte så mycket som kan hetsa upp mig just nu. Jag har redan mullrat så mycket så jag släpper det någorlunda. Därmed inte sagt att det får passera obemärkt eller utan konsekvenser. Men för att vardagen ska fungera så måste vi helt enkelt låta var sak ha sin tid...
Men lite samtal framöver ligger på tapeten..
Det som stör mig allra, allra mest är att vi tvingats ta lån för att fixa alla våra oväntade utgifter, uteblivna inkomster pga att vi fått vara hemma obetalt och laga staket, tråckla ihop ston samt åka till veterinär på ul m.m. För att inte tala om all tid det tagit att valla dessa lösa hingstar!
Gira, med hopp om lugn helg.
till Axel:
Tja nu är ju inte taggtråd ihop med el någon bra kombination, letar i minnet: är väl enl. lag förbjudet? Hmm måste kolla.
Men nej detta är inget alternativ för oss. Hur som helst så kan dels våra skrällen komma lösa liksom att vi har väldigt mycket vilt som rör sig i området och blotta tanken på att någon stackare skadar sig och inte kan få hjälp....
Sen vore ju alla timmar vi lagt ner på att gå igenom alla marker och plocka bort all taggatrå och fåranät helt förgäves om vi släppte in nytt.
*s* Men två meter högt gunnebostängsel med el i har föresvävat mig. Liksom grannen som undrade om vi ville ha hjälp med att gräva ned färister. Men nä....