Nya smilisar snälla!!!

Sv: Nya smilisar snälla!!!

Bara ni inte rör min älskade :eek:- smiley. :)

Jag skrattar fortfarande varenda gång jag ser den. (ja, jag är lättroad, men den är faktiskt jätterolig! ;) )
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Men hallå, Buke-smileysarna är ju dom bästa! :D
Jag tycker många av dem är tusen ggr bättre än de på Msn.
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Precis. Tycker att det är bra smileys nu, tror det fanns någon förut som jag saknar men Cilis hjärtsmiley uppväger allt:love:
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Det är den bästa tillsammans med :eek:

Jag kommer ofta på mig själv när jag skriver på andra ställen att försöka använda flera av dem :D
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Är så trött på de vanliga kan ni inte fixa till lite roligare, typ såna man har på msn?

Vore skojigt :D...

Neeej!! :eek: Buke-smileys borde finnas överallt! Jag saknar dom när jag skriver på andra sidor.. Mer buke-smileys åt internet! :D
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Jag med! Särskilt då min kära :eek::eek:


Men den här kan jag sakna och tycker att det borde införas en liknande:
swear1.gif


(ja, jag är lättroad. Jag älskar de här två smilisarna och de får mig alltid att le)
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

:eek: Jag vägrar att använda smileys på msn för att jag alltid tror att det ska bli fina bukesmileysar men så blir det såna där fula msn-smileysar med ett helt annat uttryck :crazy: T ex :D ser lite busigt/självsäkert glad ut här, lite "hehehe" över den liksom, men på msn ser den närmast äckligt glad ut med sin rundade mun.

Fast jag saknar verkligen spy-smileyn...
 
Senast ändrad:
Sv: Nya smilisar snälla!!!

:eek: Jag vägrar att använda smileys på msn för att jag alltid tror att det ska bli fina bukesmileysar men så blir det såna där fula msn-smileysar med ett helt annat uttryck :crazy: T ex :D ser lite busigt/självsäkert glad ut här, lite "hehehe" över den liksom, men på msn ser den närmast äckligt glad ut med sin rundade mun.

Fast jag saknar verkligen spy-smileyn...

Halvt KL

Det lilla jag har suttit på MSN ikväll har jag hunnit sakna dessa:

:D:p:confused::devil:

*fort*
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Jag skulle vilja ha fler verisioner av :D (en som flörtar mer) och :crazy:/ :eek: !!!!!

Annars är juck :banana:, "Guuud va kul" :bump: och "Det du" :devil: dom bästa! :d
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Nu har jag inte msn själv då, men det spelar ju ingen roll om man lägger till dem på sin egen msn, det blir väl inte samma smiley hos mottagen väl?

Jag saknar bukesmileysarna i min mobiltelefon.

Och är det så att man saknar smileysar i bukesortimentet så är det ju inte svårare än att länka in smiley från annan plats på nätet som bild. Det finns ju en hel del ställen med smileysar typ för det ändamålet liksom.

Skulle bukesortimentet behöva utökas med någon smiley skulle det behöva vara den här:
k022.gif

Och den skulle då heta :frustration:

:idea:
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Jo det blir samma hos mottagaren som hos avsändaren om bägge använder MSN.
Använder man någon annan klient o kör MSN igenom den blir det inte samma.
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Högerklicka på smileyn
Välj spara
Gå in på MSN
Lägg till egna smiley
Hämta den sparade
 
Sv: Nya smilisar snälla!!!

Jag tycker att bukesmilysarna är de bästa!
Skulle kunna utökas med någon enstaka, typ en spysmiley, man annars finns alla man behöver! :laugh:

Kan komma på mig själv att nästan tänka i bukesmileysar ibland...:angel:
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Som jag redan skrivit på annan plats har jag fixat lite med reaktionerna, hjärtat laddades inte riktigt på samma sätt som de andra...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 741
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 749
Senast: Myrten
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 055
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 476
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp