Om det är så viktigt med liggläge?

Sv: Om det är så viktigt med liggläge?

Är de på bvc hos dig barnmördargalna? :o!!
 
Sv: Om det är så viktigt med liggläge?

Don't kill the messenger! :D

Vi hade längre än så på väg hem från BB :crazy:

Vi frågade henne om det också och då menade hon att måste man åka så måste man. Men att ta "nöjesutflykter" på längre sträckor de första veckorna tyckte hon man skulle undvika.

Aldrighört förr. Jag skulle aldrig våga skapa egen bilstol på det sätt som beskrivs. Har bekants bekant som arbetar med bla krocksäkerhet och jag gissar att hon skulle bli skogstokig av det förslaget.

Eftersom det var hennes rekomendation så funderade vi på hur vi skulle kunna fästa liggdelen/arna, men vi kom fram till att det inte fanns något bra sätt som verkade säkert. Så barnen fick fint sitta i sina babyskydd.

Är de på bvc hos dig barnmördargalna? :o!!

Så länge man inte krockar så går det ju! :grin:

Våra barn har aldrig åkt på något annat sätt än i sina babyskydd/bilbarnstolar. De har även fått sova färdigt i babyskydden när det behövts.

/Timsetim
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 178
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 907
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 689
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp