Preventivmedel om man haft proppar

Jo, Mirena!
Har ju hört att det kan ta upp till ett år innan kroppen stabiliserar sig... kanske bara får härda ut och se.
Saknar mina p-piller 🙄
Fy så jobbigt! Jag hade inga extra blödningar, men startade iofs med jaydess för många år sedan som har lägst hormondos. Har sedan gått över till högre hormondos. Vet inte om det spelar roll? Eller så reagerar man bara olika😊
 
Fy va jobbigt. Det jag är rädd för så avbokade tiden för att sätta in spiral.
Hade ett samtal där sköterskan tyckte spiral o jag var väl mer inställd på p-piller.

Ja är i en fas ja inte orkar med mer humörsvängningar än de jag redan har så 🤪
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska plocka ur min hormonspiral (Mirena) på måndag. Jag har varit som ett åskmoln sen någon vecka efter att den sattes in...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 526
Senast: ExtraW
·
Kropp & Själ Jag har använt p-ring i ca 10 år, upptäckte dock för några månader sedan att man inte ska använda det efter 35 och jag har fyllt 40 i...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 990
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag funderar lite kring preventivmedel... Jag vill inte knapra p-piller pga risken för blodproppar, samt att jag inte vill strula med...
2
Svar
35
· Visningar
2 514
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag funderar lite på preventivmedel av olika slag, och ja jag veeet att kondom är det enda som skyddar mot könssjukdomar. Och hitintills...
2
Svar
33
· Visningar
3 360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp