Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag tror det! TĂ€nk om det bara kunde fĂ„tt gĂ„ lĂ€tt nĂ„gon gĂ„ng...Ăr det nĂ„n förbannelse över hundhus hĂ€r eller? VĂ„rt projekt har stĂ„tt stilla hur lĂ€nge som helst nu, fortfarande bara ett skelett med takTur vi inte Ă€r i akut behov av det..
HÀr har det istÀllet byggts fÄrhus (som jag skulle mÄlat idag men det ösregnar), trÀdgÄrdfixats och jagats Àlg..
Men jag tror det! TÀnk om det bara kunde fÄtt gÄ lÀtt nÄgon gÄng...
Maken Àr dessutom sÄn som vill att det ska bli perfekt, han har jÀttesvÄrt att nöja sig med okej liksom, sÄ han har jÀtteproblem med att det inte blev rakt golv och att det Àr snett och vint. Jag har vÀl en slÀng av det ocksÄ men försöker intala mig att hundarna knappast bryr sig, och det Àr ju faktiskt de som ska vistas dÀr mest!
Vi ska lÀgga om golv och tapetsera om i sovrummet i helgen. Sambon har tagit ledigt idag och har redan rivit ut det gamla laminatgolvet. In ska hÄrdvaxoljad parkett. Dock stötte vi pÄ patrull i och med att rester av en gammal fastlimmad heltÀckningsmatta lÄg under golvet. Det var som om heltÀckningsmattan hade varit spaltbar och att de hade dragit av det övre mattskiktet och resten blev kvar i limmet.
NÄja, vi beslutade oss till sist för att inte börja riva i skiten, utan vi lÀgger foam med ÄngspÀrr ovanpÄ och sedan parketten uppe pÄ det.
Dock sÄg det ut som om det var en STOR blodflÀck under laminatgolvet. Man fÄr vÀl hoppas att den Àldre kvinna och hennes numera avlidna make som bodde hÀr före oss inte tagit livet av nÄgon i sovrummet.![]()
Hade glömt av den hÀr trÄden!1.
Bygga garage inuti befintlig ladugÄrdsdel. PÄbörjat och det mesta materialet finns. Tiden dÀremot
2.
Bygga stomedfölutebox. Mitt (om allt gÄr vÀlNervös) föl kommer hem med sin mamma under sommaren. Material och plats finns men lite pyssel med marken dÀr först.
3. FortsÀtta stÀndiga arbetet med att fylla ut för en typ ridvolt.![]()