Rörliga hopphingstar Hip Hop vs Last Liberty??

Sv: Rörliga hopphingstar Hip Hop vs Last Liberty??

Nej inte alltid ;) Men överlag brukar Irco Marcos linje lämna stabilt temperament så hoppas på att det lugnar ner mitt sto lite. Hon är inte galen men det är en hel del nerv i henne.

Har haft en valack EE: Feliciano som var världens snällaste. Man hade nog kunnat slå en bomb i rumpan på honom utan att han reagerade :o Hans mamma kallades för "Faran".. Så temperamentet kom inte från henne iaf ;)
 
Sv: Rörliga hopphingstar Hip Hop vs Last Liberty??

Hoppar in här i min egen tråd och berättar att mitt sto lyckades bli sålt till en trevlig familj så det blev ingen betäckning för mig, tråkigt men det bästa för hästen då planen från början var att sälja men det drog ut på tiden så jag trodde jag skulle behöva betäcka henne själv. Men ibland går det vägen tydligen :) Kan berätta att hon ska semineras med Heartbeat eller Hip Hop hos nya ägaren! :) Jag själv har förstås förköpsrätt på avkommorna ;)
Tack för era tips och lycka till med era ston och hingstval!
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 105
Senast: Jate Volim
·
Avel Nästa vecka åker mitt sto till seminstationen och skall om allt går bra betäckas med Hip Hop. Men jag måste ju ha en plan B och det står...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 573
Senast: Emiro
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Avel Lite spin-off på den mest kompletta hingsten-tråden som jag smygläst ett tag, men att blanda hopp- och dressyrblod känns närmast tabu...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 803
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp