Bukefalos 28 år!

Rolig dessert slogan?!

Mell

Trådstartare
Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake brings all the boys to the yard" men var inte godkänd av chefen :D Jag behöver alltså hjälp/inspiration till roliga slogans på engelska.. Any ideas? :)
 
Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake brings all the boys to the yard" men var inte godkänd av chefen :D Jag behöver alltså hjälp/inspiration till roliga slogans på engelska.. Any ideas? :)
Googla "cake quotes", "cookie quotes" osv osv så får du upp en massa roliga citat och memes.
 
Ja jag har googlat men de är så tråkiga, typ a balanced diet is a cupcake in each hand.. Jag är för tjock för att de skall vara roligt, det blir bara sad :D
 
Förlåt men när jag läste rubriken kunde jag inte låta bli.
Lite långsökt, ja ;)
 
Senast ändrad:
Det skall tydligen gärna vara något som beskriver min personlighet... Jag tänkte typ Sweet as a cupcake, cool as ....någonting ?? hahah fan det är svårt att hitta på något bra
 
Denna såklart! :D

164004_493039595968_5316979_n.jpg



Annars kanske:
"Life is short, eat dessert first"
"Make frosting, not war"
"It's cupcake o'clock"
"I eat cake because it's someones birthday somewhere"

Finns massor ju :) Svårt att hitta på något personligt åt någon man inte känner dock!
 
Det skall tydligen gärna vara något som beskriver min personlighet... Jag tänkte typ Sweet as a cupcake, cool as ....någonting ?? hahah fan det är svårt att hitta på något bra

"Sweet as a cupcake, cool as ICE CREAM" kanske?


En annan som jag tycker är lite kul är: "Eat cake - Fat people are harder to kidnap". Fast det kanske inte är nått man vill ha som personlighetsbeskrivning :)
 
Om du vill ha nåt som rimmar är ju cup cake lite svårt. Men kanske "Sweet and nice I bring your slice"? Eller "Sweet as a dream - cool as ice cream"? Eller nåt mer Zappa-aktigt som "Sweet as a muffin - cool as a puffin". Good luck!!
 
Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake brings all the boys to the yard" men var inte godkänd av chefen :D Jag behöver alltså hjälp/inspiration till roliga slogans på engelska.. Any ideas? :)

"Peace, love and cupcake frosting"

"Yes, there will be sprinkles"

"Diet is die with a t"
 
hahahah tack för all hjälp! Det blev "Sweet as a cupcake, fab as the frosting" :D Jag ska fortsätta tänka för vi beställer ännu sweaters som vi har på fritiden = friare slogans, detta var ju för jobb. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
3 925
Senast: Monimaker
·
IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som...
2
Svar
23
· Visningar
3 405
Senast: Adelente
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 272
Senast: supercassie
·
Avel Vi är sju familjer som bor på en gård (inget kollektiv alltså utan alla familjer har varsin lägenhet). Klockan var ungefär halv två på...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
15 505
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp