Rumsrenhet hemma hos andra?

Jag förstår inte riktigt hur frågan om hur sociala de är har med saken att göra? De är mycket sociala. Han är snart ett år och de har haft honom sen han var 8 veckor.
Oj, då har dom fest sig vid hunden antar jag? Kan vara bra att veta när man försöker hitta problemet. Har dina vänner andra vänner som hunden också kissar hos?
 
Jag skulle ha med en bur till hunden som den får sitta i under besöket (eller ha den kopplad eller ha med filt och någon form av hage) och sen ta ut den ofta i koppel och belöna när den kissar ute.
 
Jag har inte fel 😂 bara du som tror du har rätt. Om du verkligen tycker så kan vi väl säga så då🤣 vill inte skapa någon konflikt för att du tror du har rätt

Det har möjligen inte slagit dig att du hittills är den enda i tråden som påstår att det skulle handla om "respekt"? Medan flera av oss andra påpekat att det inte är så. På det här forumet finns det många duktiga hundmänniskor och i regel värderas modern kunskap och forskning högt. Värt att påpeka eftersom du både är ny och anser dig ha rätt om något som det inte finns något bevis för inom forskningen. :)
 
Det har möjligen inte slagit dig att du hittills är den enda i tråden som påstår att det skulle handla om "respekt"? Medan flera av oss andra påpekat att det inte är så. På det här forumet finns det många duktiga hundmänniskor och i regel värderas modern kunskap och forskning högt. Värt att påpeka eftersom du både är ny och anser dig ha rätt om något som det inte finns något bevis för inom forskningen. :)
Kollar du upp min profil nu också? Är du besatt av att försöka mig övertygad om att du har rätt? Var snäll och sluta öka den hör konflikten. Du bryr dig om vad jag tycker uppenbarligen eftersom du fortsätter citera mina inlägg.
 
Kollar du upp min profil nu också? Är du besatt av att försöka mig övertygad om att du har rätt? Var snäll och sluta öka den hör konflikten. Du bryr dig om vad jag tycker uppenbarligen eftersom du fortsätter citera mina inlägg.

Men gud, lugn. Det står när du blev medlem om man för musen över ditt användarnamn.

Det jag bryr mig om är att felaktiga påståenden inte ska stå oemotsagda, ej heller faktaförnekande.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 380
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
14 579
Senast: Halali
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 234
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 630
Senast: mmbot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp