Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som kan passa mig? Inte overkligt.
Jag tänker att med den listan låter det som att du kanske skulle gilla Scandal, inte för att jag gillar den serien själv, men kanske är värt att prova att titta på?

Jag gillar dessa som jag tror skulle kunna vara åt samma nisch:
Quanitco, Covert Affairs, the Mentalist, the Americans, Elementary
Orphan Black som är lite SciFi-ig och jag tröttnade efter ett par säsonger, men första två säsongerna iallafall är mkt bra :) Typ drama-thriller.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: 95johsv
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 872
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 317
Senast: Rosett
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 278
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp