skäckhingsten Black diamond!

Sv: skäckhingsten Black diamond!

Fast om mamman stämmer, så måste det ha blivit något fel vid frysmärkningen, eftersom mamman bara har fyra registrerade avkommor, alla valacker.
Alternativt är hästen en helt annan, och har inte den mamman som uppgivits.

Vad jag vet så är mamman DNA-typad.
 
Sv: skäckhingsten Black diamond!

Mycket fint temprament som du skrev i ditt inslag. Har du några bilder på ditt sto? //Torparn

Hoppas du får mycket roligt med din häst i framtiden, kan vara roligt att höras av emellanåt. Mvh Smillan40
 
Sv: skäckhingsten Black diamond!

Jag tror inte att han är det.. Inte vad jag vet i alla fall. Var och tittade på ett par avkommor till han hemma hos uppfödaren en gång. De var fina, men hon hade så bråttom med köp så det blev inget tyvärr :(
Hej. Jag har en avkomma efter Diamond. Skulle du kunna kontakta mig på Messenger? Catrin Weiefors
 
Hur många har avkommor efter skäcken Black Diamond här inne?? Lägg gärna in bilder!!! :)
Jag har Diamonds Singmira. Har du också en avkomma? Kontakta gärna mig.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220128-191107_Instagram~2.jpg
    Screenshot_20220128-191107_Instagram~2.jpg
    29,6 KB · Visningar: 56

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 890
Senast: Red_Chili
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: Time Lord
·
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 407
Senast: tanten
·
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
1
· Visningar
396
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp