Skönhetstråden

lisa412

Trådstartare
Vi har en hårtråd och en sminktråd men jag tycker vi behöver en skönhetstråd också där vi kan prata om olika skönhetsprodukter osv. :)
 
Jag skulle behöva lite tips på ny hudkräm och rengöring. Just nu använder jag ACO Face Caring Face Cream som dagkräm och Avene Extremely Gentle Cleanser Lotion som rengöring.

Rengöringen gillar jag men hudkrämen känns sådär. Problemet för mig är att jag har yttorr hud. Det känns nästan som att jag måste scruba huden varje morgon för att hudkrämen ska göra nån nytta och inte bara ligga på ytan. Jag blir nästan alltid fnasig i huden också.

Nån som har några hjälpande tips till mig?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill inte kapa bildtråden och kunde inte hitta någon hårtråd så startar en :) Vad har ni hittat på med håret på sistone? Själv sitter...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 291
Senast: Lyan
·
Mat Tycker att vi behöver prata om semlor. 13 februari är fettisdagen i år! Har ni ätit några semlor ännu eller håller ni er strikt till det...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
6 105
Senast: Acto
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Luzzan
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp