Stall Hästlyckan - Ulvlek

@quarter4ever - varför röstade du på bsf i första lynch?
Var det som jag trodde en ren alibihistoria för att göra dig god?
Haha vi hade en finin plan!:D
Att jag skulle få ut BSF så alla skulle tro jag var god och alllra helst skulle vi få ett paket med beskydd för att göra just det jag sedan "nojade " över
Min största sport var hur sjutton vi skulle lura "goda lyan"
tyvärr gick det åt skogen;)
Men vet inte om ni hade sett på det annorlunda om BSF hade lynchats direkt?
 
hoppades ju på dig ;)
och kanske FiaM
men det hade bara gått en lynch till ,men i det läget vi var så var varje vunnen CM en seger!;)
Det var nästan så att jag körde ole dole doff mellan dig och Idahoe :o. Det som gjorde att rösten hamnade på dig var att LenaH verkat så säker på att du var ond. Jag tvekade lite på henne till natt DL, då hon var så säker på att det bara var en ond kvar, hade från början tänkt skydda henne och när hon verkligen var god så blev det lättare. Ville dock hålla koll ifall någon röstade avvikande då jag fått veta att du var siad. :)
 
Just det, det står ju inte vilka jag fick svar på sammanställningen (väl?)

Men andra natten fick jag svar att Ferrari var ond, så då antog jag att LenaH var god. Var dock fortfarande lite skum på cirkus.

Tredje natten fick jag gissningen i present så när LenaH inte misstänkte mig räknade jag ut att hon hade fått raden med vilka jag siat och därför räknat ur min roll (det var faktiskt planen att iaf få ut till läktarryttarna snabbt vem jag var) och gett mig paket. Men för att kunna vara säker så använde jag min gissning på henne.
Fick svar att bollen__ var skötare från mina sior.

Fjärde natten fick jag svar att GladFliicka var nybörjare, så då visste jag ju antal ulvar i lyan. Och blev helt övertygad om att Idahoe och Emtherlia satt i lyan ihop.

Femte natten fick jag sedan svar att Idahoe var Traktorn så då fick jag ge upp min fina idé och fick börja tro på att LenaH hade rätt om q4 istället.

Och nu inatt fick jag svar att Q var Christian Grey. (Och jag gick in och dubbelkollade flera gånger så att jag inte hade läst fel eller något sånt :p )
 
@Habina - Förresten är jag (precis som Cirkus) jäkligt imponerad över den rad du skickade dag1 - jag hade garanterat skickat vem ängeln skyddade el vem som blivit omvandlad :)

:rofl: Jag kanske är gjord för att vara läktarryttare... Tänker ju logik så mycket det går och för mig var det enda logiska att skicka någonting till den enda jag visste var god. Fatta vad sur @FiaM hade blivit om jag skickat till henne vem hon skyddade. :angel:
 
Haha vi hade en finin plan!:D
Att jag skulle få ut BSF så alla skulle tro jag var god och alllra helst skulle vi få ett paket med beskydd för att göra just det jag sedan "nojade " över
Min största sport var hur sjutton vi skulle lura "goda lyan"
tyvärr gick det åt skogen;)
Men vet inte om ni hade sett på det annorlunda om BSF hade lynchats direkt?

Det var ju det jag sa DIREKT!
tror inte det gjort ngn skillnad alls. Jag funderade som sagt på vilka luringmöjligheter som fanns och insåg att just det där vore smartaste draget - rösta ut en kollega sent som attan

(som man känner sig själv....)
 
Just det, det står ju inte vilka jag fick svar på sammanställningen (väl?)

Men andra natten fick jag svar att Ferrari var ond, så då antog jag att LenaH var god. Var dock fortfarande lite skum på cirkus.

Tredje natten fick jag gissningen i present så när LenaH inte misstänkte mig räknade jag ut att hon hade fått raden med vilka jag siat och därför räknat ur min roll (det var faktiskt planen att iaf få ut till läktarryttarna snabbt vem jag var) och gett mig paket. Men för att kunna vara säker så använde jag min gissning på henne.
Fick svar att bollen__ var skötare från mina sior.

Fjärde natten fick jag svar att GladFliicka var nybörjare, så då visste jag ju antal ulvar i lyan. Och blev helt övertygad om att Idahoe och Emtherlia satt i lyan ihop.

Femte natten fick jag sedan svar att Idahoe var Traktorn så då fick jag ge upp min fina idé och fick börja tro på att LenaH hade rätt om q4 istället.

Och nu inatt fick jag svar att Q var Christian Grey. (Och jag gick in och dubbelkollade flera gånger så att jag inte hade läst fel eller något sånt :p )
men du kunde ju ha läst extra dåligt tycker jag:D:p:heart
 
@Habina - Förresten är jag (precis som Cirkus) jäkligt imponerad över den rad du skickade dag1 - jag hade garanterat skickat vem ängeln skyddade el vem som blivit omvandlad :)
Håller med, den raden var super. Tyvärr tog det några minuter för lång tid för mig att inse att det förmodligen var Paddington som var Bedalia. Jag hittade inga inlägg som pekade på bollen_ förens Paddingtons röstinlägg så jag trodde först att det var GladFliicka som var Bedalia då hon gillade ett inlägg jag skrev om att jag inte trodde att hon skulle vänta med att sia. :o
 
Håller med, den raden var super. Tyvärr tog det några minuter för lång tid för mig att inse att det förmodligen var Paddington som var Bedalia. Jag hittade inga inlägg som pekade på bollen_ förens Paddingtons röstinlägg så jag trodde först att det var GladFliicka som var Bedalia då hon gillade ett inlägg jag skrev om att jag inte trodde att hon skulle vänta med att sia. :o

ja då när du missade att ändra rösten - å andra sidan så oavsett så var det ju tydligt till Paddi att du visste vem hon var
 
Håller med, den raden var super. Tyvärr tog det några minuter för lång tid för mig att inse att det förmodligen var Paddington som var Bedalia. Jag hittade inga inlägg som pekade på bollen_ förens Paddingtons röstinlägg så jag trodde först att det var GladFliicka som var Bedalia då hon gillade ett inlägg jag skrev om att jag inte trodde att hon skulle vänta med att sia. :o
å jag min korkade jäkel fattade ju inte att du var god när du ändrade din röst :o, men som tur var lyckades jag iaf teoria fram den delen efter att du svarat på mina frågor. Tycker du gjorde en jättebra lek :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 703
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 214
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 710
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp