Stall Hästlyckan - Ulvlek

Jag var 100 på att @Snurrfian var Janne med tanke på att jag blev utskälld första DL! :p Och så var det @Idahoe .... Du var ju av banan! :D
Jag var helt av banan typ fram till fredag, skummade mest allt.
Fråga mig inte hur jag tänkte mig det skulle gå till, men min tanke var att på nåt sätt meddela mig med dig, som jag trodde var god, genom att skälla ut dig när dom röst ändå inte spelade nån roll. :p
 
Jag var helt av banan typ fram till fredag, skummade mest allt.
Fråga mig inte hur jag tänkte mig det skulle gå till, men min tanke var att på nåt sätt meddela mig med dig, som jag trodde var god, genom att skälla ut dig när dom röst ändå inte spelade nån roll. :p
Haha, nä jag hade ingen aning! :p
 
Jag var helt av banan typ fram till fredag, skummade mest allt.
Fråga mig inte hur jag tänkte mig det skulle gå till, men min tanke var att på nåt sätt meddela mig med dig, som jag trodde var god, genom att skälla ut dig när dom röst ändå inte spelade nån roll. :p
Well, jag var ju helt inställd på att du var ond :o, när jag gick igenom min sammanfattning av dina inlägg så såg jag inget annat alternativ.

Jag fick dig ju t o m att räcka upp handen.... :angel::D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 039
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 892
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 354
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 897
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp