Funderar när det gäller Snurrfian också...Snurrfian - ? ? ? vet inte vad jag ska tro om röständringen idag.
13:48 _CorpseBride röstar på zassoo
14:40 quarter4ever röstar på zassoo
21:00 EmmaN röstar på zassoo
(21:26 Snurrfian röstar på zassoo)
21:29 Niyama röstar på Dentaku
21:40 Dentaku röstar på Paddington
21:45 Habina röstar på EmmaN
21:54 Snurrfian ändrar röst till Paddington
21:55 Lobelia röstar på EmmaN
21:56 Paddington röstar på EmmaN
22:00 zassoo röstar på Paddington
Hon lägger 4e rösten på Zassoo, så visst skulle det kunna vara ett försök av en ulv att hänga på ett drev lite snyggt. Men sedan är det ingen mer som hänger på.
När hon byter röst så blir det 3 röster på Zassoo och 2 på mig.
Sedan kommer två snabba röster på EmmaN som troligen inte var möjliga för lyan att förutse (om inte en av dem kom från lyan - men då har vi helt enkelt för många där helt plötsligt) och det blir 3 röster på EmmaN, 3 på Zassoo och 2 på mig. Sedan kommer sista rösten från Zassoo på mig och det blir tre personer som är uppe för lottning.
Är det då ett klumpigt räddningsförsök från Snurrfian eller vet hon att Zassoo också ska rösta på mig?
Jag tror nästan vi kan räkna bort Emma ur denna ekvation eftersom Snurrfian ändrade rösten innan det blev utjämnat där och jag tror inte att Lobelias röst på Emma var så lätt att förutse och det var inte heller säkert att jag skulle hinna komma tillbaka till leken.
Jag tror ju inte att två ulvar skulle blotta sig så mycket att satsa på att få ut mig och om jag hade lynchats så hade hennes röständring blivit väldigt granskad och ifrågasatt. Jag tror inte att en ulv skulle ha valt att riskera det i detta läge, så jag tror nog att Snurrfian får vara lite neutral för mig.