Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter som vi har gjort samma uppdatering. Väldigt förvirrande först och jag var osäker på om det var jag som glömt bort var klockan satt innan.
Näpp, den har definitivt flyttat! Och symbolerna för kameran, galleriet, kalendern osv ser numera ut som något från en Doro-telefon. :turd:
 
Att det är så j*kla svårt att bedöma när man ska sjukanmäla sig. Lite ont i halsen kan man ju inte stanna hemma för... Och på morgonen vet man ju ännu inte hur man orkar som.

Mvh ganska trött och snuvig som börjar jobba om två timmar och stänger. NU kan jag ju inte ringa och sjukanmäla mig för idag :cautious:.
 
Alltså anmälningshysterin råder inte bara på buke ... :D

En tjej har fått nobben på vårdcentralen när hon behöver migränmedicin. Åtta personer skriver Ring chefen eller Anmäl! EN tar reda på hur hon kan få sin välbehövliga medicin i stället. (Det är jag ... :laugh:)
 
Stör mig på att det är så förbannat kallt på kontoret. Vattnet i min flaska jag tog med i morse är liksom.. svalt?

Fryser på jobbet och fryser hemma, fryser fan konstant bortsett från då jag ligger i sängen eller är hos någon annan.

Ska det va såhär? :meh:
 
Min satans jävla förkylning. Har varit sjuk sedan i måndags nu och har inte tid!! Har en tenta som ska in i morgon och jag har inte ens läst litteraturen än eftersom jag sovit hela veckan :(.
 
Att jag har bilder på min hund som valp i en gammal telefon som jag antagligen inte kan få över bilderna ifrån. Känns ledsamt. Hunden är nu 13 och jag vet inte hur länge hon hänger med. Har inte så många valpbilder just så dom hade vart kul å ha

Vad är det för telefon? Om det är en äldre som funkar att koppla till dator kan du hitta den som "flyttbar disk" och sen leta upp mappen som heter typ DCIM i den flyttbara disken så bör bilderna ligga där. Nu förutsätter jag att den ger ngt liv ifrån sig annars blir det ju värre. Hoppas det löser sig!
 
Vad är det för telefon? Om det är en äldre som funkar att koppla till dator kan du hitta den som "flyttbar disk" och sen leta upp mappen som heter typ DCIM i den flyttbara disken så bör bilderna ligga där. Nu förutsätter jag att den ger ngt liv ifrån sig annars blir det ju värre. Hoppas det löser sig!
Ett riktigt gammal Samsung. Går inte att koppla till dator vad jag vet. Ingen blåtand heller.
 
Stör mig på att varje gång fyrverkeriers vara eller icke vara kommer på tapeten, så är det alltid någon som ska uttrycka något i stil med "jag skiter väl i djuren/djur ska väl inte få styra våra liv helt".
Jag tycker liksom så att även om man bortser från djuren helt och hållet, så finns det ändå alltför många exempel på att folk överlag är för dumma i huvudet för att handskas fritt med fyrverkerier.
 
Alltså anmälningshysterin råder inte bara på buke ... :D

En tjej har fått nobben på vårdcentralen när hon behöver migränmedicin. Åtta personer skriver Ring chefen eller Anmäl! EN tar reda på hur hon kan få sin välbehövliga medicin i stället. (Det är jag ... :laugh:)
De är nog uppe i 30 nu. Den senaste skriver:
ANMÄL FANSKAPET TILL LÄKARFÖRBUNDET. SÅ FÅR DET INTE GÅ TILL. HAN SKA JU INTE JOBBA MED PATIENTER
 
Stör mig på att varje gång fyrverkeriers vara eller icke vara kommer på tapeten, så är det alltid någon som ska uttrycka något i stil med "jag skiter väl i djuren/djur ska väl inte få styra våra liv helt".
Jag tycker liksom så att även om man bortser från djuren helt och hållet, så finns det ändå alltför många exempel på att folk överlag är för dumma i huvudet för att handskas fritt med fyrverkerier.
Man är ju rädd för sitt eget livnuförtiden med hur folk handskas med fyrverkerier nu för tiden.
Senaste nyår så slängde dom ner fyrverkerier i en barnvagn och sköt in fyrverkerier i endörr när en gammal man öppnade. Å det var bara här och det jag kommer ihåg.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Stör mig på att varje gång fyrverkeriers vara eller icke vara kommer på tapeten, så är det alltid någon som ska uttrycka något i stil med "jag skiter väl i djuren/djur ska väl inte få styra våra liv helt".
Jag tycker liksom så att även om man bortser från djuren helt och hållet, så finns det ändå alltför många exempel på att folk överlag är för dumma i huvudet för att handskas fritt med fyrverkerier.
Skyldig :angel: Anser att fyrverkerier ska förbjudas såvida man inte har licens iom att det är sprängämnen folk håller på med. Djur är det synd om men att folk ska anpassa sig efter att andra valt att skaffa husdjur som av olika orsaker är rädda känns liksom inte som ett hållbart argument även om det man vill åstadkomma är nånting jag håller med om. Det känns mer som när folk släpper ut sina katter intill en bilväg och blir förbannade på bilisterna när katterna blir överkörda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 651
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 027
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 986
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 676
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp