Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
STÖR MIG!!
Red ut hästen barbacka igår. Brukar vara skitsnäll. Men nä, kastar sig runt och sticker. Drar ner huvudet när jag försöker bromsa. Så barbacka, jäklar full fart och mulen i marken. Glömde jag nämna att det var på asfalt? :grin: jag trodde döden var nära. (Red sen ut och det gick kalas, något pigg bara).

Idag har jag sjukt ont i både lår och ryggmuskler och det är -13,5grader. Så jag tänkte såhär: vi sparar min stackars kropp och longerar lite på gräset.

Jo tjena.

GALEN. Hon far omkring som en idiot och bockar och hoppar och sliter i linan, till slut "sticker" hon och jag hänger efter bäst jag kan. Till slut så slänger jag mig ner på marken och åker "efter"(hon springer fortfarande i typ en cirkel) en stund tills hon stannar.(det var det alternativet eller släppa, men ej inhägnat område, halvmörkt och bredvid en 70-väg, så det alternativet fanns inte) Jäkla puckohäst. Vi ska på återbesök hos veterinären i måndag, jag misstänker att hon är mycket frisk. :cautious:

Jag lär ju inte ha mindre ont i kroppen imorgon. :meh:
Förlåt, men :laugh::laugh::laugh:!
 
STÖR MIG!!
Red ut hästen barbacka igår. Brukar vara skitsnäll. Men nä, kastar sig runt och sticker. Drar ner huvudet när jag försöker bromsa. Så barbacka, jäklar full fart och mulen i marken. Glömde jag nämna att det var på asfalt? :grin: jag trodde döden var nära. (Red sen ut och det gick kalas, något pigg bara).

Idag har jag sjukt ont i både lår och ryggmuskler och det är -13,5grader. Så jag tänkte såhär: vi sparar min stackars kropp och longerar lite på gräset.

Jo tjena.

GALEN. Hon far omkring som en idiot och bockar och hoppar och sliter i linan, till slut "sticker" hon och jag hänger efter bäst jag kan. Till slut så slänger jag mig ner på marken och åker "efter"(hon springer fortfarande i typ en cirkel) en stund tills hon stannar.(det var det alternativet eller släppa, men ej inhägnat område, halvmörkt och bredvid en 70-väg, så det alternativet fanns inte) Jäkla puckohäst. Vi ska på återbesök hos veterinären i måndag, jag misstänker att hon är mycket frisk. :cautious:

Jag lär ju inte ha mindre ont i kroppen imorgon. :meh:

:rofl: Din häst är verkligen lite speciell :D
 
Stör mig på att mitt immunförsvar verkar tagit semester. Dag 8 som sjuk och ser ingen bättring, i måndags kickade en kul bihåleinflammation in också, mitt huvud exploderar varje gång jag rör det. Ringde 1177 som sa att det tyvärr kan sitta i så länge som 10 dagar men att jag borde söka vård på måndag om det inte blivit bättre eftersom jag redan varit sjuk så länge. På lördag ska jag jobba... Så himla spännande :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 692
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 063
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 014
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 678
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp