Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag 1: har varit vaken sen 4 utan att kunna somna om, 2: vill gå upp och göra något men är för trött (men inte för trött för att sova?!) och 3: sambo och katter tar upp hela jäkla sängen, så inte ens bekvämt får jag ligga här och störa mig. :mad:
 
Alltså ljudet av människor som äter :yuck: Jag blir tokig! Kan inte sålla bort det heller utan det ligger där och pinar mig konstant genom hela måltiden.. Det är alltså inte specifikt smaskningar utan helt enkelt ljud som blir när någon äter.

Jag kan störa mig på ljudet av mig själv också..
Har du en till men jag stör inte mig på ljudet om jag själv äter men det händer att jag faktiskt kan bli rent äcklad av ljudet om jag sitter bredvid.
 
Just nu stör jag mig på att jag inte kan sluta gäspa och att jag inte kan ta tag i mig själv och slutföra program

+ att om 2 h ringer chefen och vill ha in allas åsikter om nya hemsidan och tja.. jag gillar inte de förslag som tagits fram och vi på vår avdelning har nada att göra med det.

Snälla chefen allt behöver vi inte vara ense om :D
 
Nej!? Asså blä, jag tycker sånt är trist alltså. Nu tycker jag inte semlor är gott, men även om jag hade gjort det hade jag då aldrig kommit på tanken att äta det före semmeldagen.

Haha, vi var ute och letade efter semlor i torsdags, 3/1, och störde oss på att de inte kommit till vårt favoritkafé än. Jag vill börja äta semlor direkt efter jul och äter dem sedan fram till semmeldagen. Redan i december brukar det bli en lussesemla eller två.
 
För övrigt stör jag mig på folk som kommer in till andra på deras lunchrast och börjar prata viktiga jobbgrejer. Kan man inte låta folk äta ifred?
Fine om jag och en kollega gemensamt börjar snacka om nått ärende när vi båda sitter och äter, men när det kommer ”ickeätande” personer och ska ställa frågor och diskutera blir jag så stressad :( (även om det tack och lov inte är mig de är ute efter ;) )
 
Att min hjärna inte funkar idag. Vet inte om det beror på tabletterna som hjälper mig att sova eller om det är nåt annat. Störande iaf.
 
Folk som skickar icke relevanta mail till alla, de som svarar på dessa för att säga att de inte vill ha massmail (TILL ALLA) och till sist någon som svarar alla för att påpeka att hen höll med person 2 i att det är onödigt med massmail...:banghead:
 
Ont i nacken. Fick ryggskott dagen innan julafton, var till kiro förra veckan som tror det kom från nacken. Så nu är jag rädd att få ryggskott igen. Och måste åka buss 4h imorgon. Känns inte lovande :meh:
 
Folk som skickar icke relevanta mail till alla, de som svarar på dessa för att säga att de inte vill ha massmail (TILL ALLA) och till sist någon som svarar alla för att påpeka att hen höll med person 2 i att det är onödigt med massmail...:banghead:

Jag kan klicka ur mig ur massmailskonversationer kan inte ni det? :)
 
Jag stör mig på att jag var lat o inte gick för att köpa ny musli, den som fanns hemma vet jag ju är tråkig och inte ett dugg god men är det enda som finns till frukost imorgon :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 724
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 212
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 085
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 685
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp