Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fortfarande riktigt ont i höften sedan dottern föddes så haltar mig fram. Hoppas det blir bättre snart. Bebis är så söt att jag smäller av, skulle kunna sitta hela dagarna och bara titta på henne
 
Jag tål inte penicillin utan får nått annat som jag stundtals mår riktigt illa av :meh:
Jag kan "trösta" dig med att jag nyligen åt penicillin och mådde också jätteilla (tydligen mycket vanligt) så du behöver åtminstone inte lida extra sas för att du är allergisk. Krya på dig! :heart
 
En person i min närhet som ska kontrollera och styra allt även fast hen inte "borde" göra det. Går heller ej att diskutera eller ifrågasätta hen utan att starta ett världskrig. Jag orkar fan inte, så jävla tröttsam dag, och den är inte ens över än.
 
I dag stör jag mig på folk som helt plötsligt saknar all vett och logik när det kommer till att parkera bilen på en parkering bara för att snö täcker linjerna :rage:

Parkeringsmöjligheterna hade halverats i stan bara för att hjärnan snöat igen på folk! :arghh:
 
I dag stör jag mig på folk som helt plötsligt saknar all vett och logik när det kommer till att parkera bilen på en parkering bara för att snö täcker linjerna :rage:

Parkeringsmöjligheterna hade halverats i stan bara för att hjärnan snöat igen på folk! :arghh:
Men ja!!! Skulle på granngården och varje bil hade parkerat med massor av luft mellan sig, men typ en halvmeter för lite för att det skulle rymmas en bil till. Jäkla puckon :meh:
 
Har kommit underfund med att min helt plötsliga besatthet av att plocka undan och städa hemma beror på stress och ångest :meh: en överslagshandling. Har aldrig betett mej så tidigare. Förvisso är trevligt när det är städat och fint men nånstans så känns det fel, för det är inte jag :cautious:
 
Det är så man vill pysa in i mellan och klättra ut genom takluckan bara för att jävlas med dem :devil:
Det händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil :meh: ibland är det dock värt det! :devil:
En gång blev jag utskälld av en gubbe. Han kom in på Coop och skrek "vem äger den röda bilen". Jag stod i kassan och sa typ "ja?". "Kom ut och flytta den!!!!". Jag kommer ut, min bil står mitt i rutan. Han har parkerat sin jäkligt nära linjen, så han har trångt att komma in i sin bil.
Hur i hela friden är det mitt fel? Men han skrek och gormade och jag påpekade att jag stod helt rätt. Han skrek ännu mer. :rofl:
 
Det händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil :meh: ibland är det dock värt det! :devil:
En gång blev jag utskälld av en gubbe. Han kom in på Coop och skrek "vem äger den röda bilen". Jag stod i kassan och sa typ "ja?". "Kom ut och flytta den!!!!". Jag kommer ut, min bil står mitt i rutan. Han har parkerat sin jäkligt nära linjen, så han har trångt att komma in i sin bil.
Hur i hela friden är det mitt fel? Men han skrek och gormade och jag påpekade att jag stod helt rätt. Han skrek ännu mer. :rofl:

Det är då man säger " nu har jag tid hos frissan för permanent. Tjingeling ;)"
 
Stör mig på huvudvärk som troligtvis orsakas av högt blodtryck som vägrar sjunka. Dessutom somnade jag och sov bort hela Talangavsnittet som jag tänkt se. Typiskt :meh:
 
Gammal klassiker, men håll avstånd! :arghh:

Körde hem på E4:an ikväll, kraftigt snöfall, moddigt, spårigt och en tjock sträng av snö och salt mellan filerna. Jag har ett fordon bakom mig som inte klarar av att hålla avstånd men som inte vill köra om. Jag tänder bakre dimljus, ingen reaktion, jag bromsar tre gånger med enda resultat att jag nästan har en lastbil i baksätet och jag vägrar att köra som en idiot när jag redan nästan ligger på vägrenen på en först fyrfilig, sen trefiligt och slutligen tvåfilig motorväg.

Till slut kör den förbannade idioten om mig när det återigen blir trefiligt, bara för att några km senare svänga in på en avfart samtidigt som jag passerar. Förbannade satans jävla idiotjävel! :banghead::banghead::banghead: Det är kraftigt snöfall, nollgradigt, massor med trafikolyckor, varningar på radion men de här kåta :devil::devil::devil: kan varken hålla avstånd eller anpassa hastigheten efter rådande förhållanden, kör åt helvete men gör det utan att ta andra med er! :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 395
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
28 354
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 922
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 749
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp