Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade helt seriöst läst lusen av honom. Helt sanslöst beteende - och från en chefsposition dessutom. Nä fy. Verbal sågning längs fotknölarna hade det blivit.
Jag håller med, hans beteende lämnar mycket att önska. Jag blev så paff när han frågade att jag inte kom mig för att reagera så som jag kanske borde gjort.

Han är ganska ny (har jobbat hos oss i fem månader) och han är dessvärre den sämsta chefen jag någonsin haft. Hade inte jobbet varit så bra och kollegorna så underbara så hade jag lämnat på grund av honom. Som tur är så är alla kollegor överens om att han inte är någon höjdare så vi har åtminstone väldigt roligt när vi skrattar åt honom när han inte är på plats😅
 
Stör mig på att behöva ha matsäck att äta kall när vi går på stadsvandring med skolan. Det enda jag kommer på att ha med är ostmackor och banan. Jag är inte alls sugen på att äta det till lunch. Jag vill ha varm lagad mat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 988
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 340
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
Svar
924
· Visningar
49 320
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp