Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att min chef på fullaste allvar frågar mig (och bara mig som enda kvinna på arbetsplatsen) om jag kan sy eftersom han har köpt ett par byxor som måste läggas upp och hans mamma bor för långtifrån 🤦‍♀️ Han är 54 år men hans kvinnosyn känns betydligt äldre än så.

Tack och lov för mina övriga (manliga) kollegor som skrattat sig halvt fördärvade åt hans agerande och tycker att han beter sig som en idiot.
 
Att min chef på fullaste allvar frågar mig (och bara mig som enda kvinna på arbetsplatsen) om jag kan sy eftersom han har köpt ett par byxor som måste läggas upp och hans mamma bor för långtifrån 🤦‍♀️ Han är 54 år men hans kvinnosyn känns betydligt äldre än så.

Tack och lov för mina övriga (manliga) kollegor som skrattat sig halvt fördärvade åt hans agerande och tycker att han beter sig som en idiot.
Vet inte om jag ska göra en sadface pågrund av din chef eller tummen upp då dina kollegor tyckte han var en idiot.
 
Vette sjutton vad jag lyckades med när jag betalade en räkning. Men jag lyckades betala till klarna istället för qliro å jag fattar inte hur.
Jag använde dosan då jag behövde lägga in qliros bankgiro då det inte var inlagt och på nåt sätt lyckats byta bankgiro efter detta. Fattar verkligen inte hur jag lyckades.
 
Vet inte om jag ska göra en sadface pågrund av din chef eller tummen upp då dina kollegor tyckte han var en idiot.
Jag skrattar själv åt eländet 😅 Det här är samma chef som läste upp sina LinkedIn-omdömen på vårt första medarbetssamtal ("så att du får en bild av hur jag är som ledare!") och som sin första arbetsvecka ropade: "-Zinfernia! Kan du ta dina vackra ben och komma hit?" 🤦‍♀️ Han är så otroligt gubbig, narcissistisk och långrandig att man häpnar.

Kollegorna är tack och lov betydligt modernare och har en vettig syn på kvinnor.
 
Jag skrattar själv åt eländet 😅 Det här är samma chef som läste upp sina LinkedIn-omdömen på vårt första medarbetssamtal ("så att du får en bild av hur jag är som ledare!") och som sin första arbetsvecka ropade: "-Zinfernia! Kan du ta dina vackra ben och komma hit?" 🤦‍♀️ Han är så otroligt gubbig, narcissistisk och långrandig att man häpnar.

Kollegorna är tack och lov betydligt modernare och har en vettig syn på kvinnor.
Din och min chef borde få sitta i egen sandlåda :angel:
 
Jag skrattar själv åt eländet 😅 Det här är samma chef som läste upp sina LinkedIn-omdömen på vårt första medarbetssamtal ("så att du får en bild av hur jag är som ledare!") och som sin första arbetsvecka ropade: "-Zinfernia! Kan du ta dina vackra ben och komma hit?" 🤦‍♀️ Han är så otroligt gubbig, narcissistisk och långrandig att man häpnar.

Kollegorna är tack och lov betydligt modernare och har en vettig syn på kvinnor.
Förlåt att jag skrattar, men vilket pucko 😂
 
Att jag skickat in ett klagobrev till en mycket högt uppstående akademiker som jag respekterar väldigt högt och såklart råkat skriva "Tits insanity!" som öppning istället för "It's insanity!" Jag lovar att jag korrekturläste, och jag har inte autocorrect. Jag hoppas, hoppas, hoppas att hon har humor :banghead: :banghead:
 
Att min chef på fullaste allvar frågar mig (och bara mig som enda kvinna på arbetsplatsen) om jag kan sy eftersom han har köpt ett par byxor som måste läggas upp och hans mamma bor för långtifrån 🤦‍♀️ Han är 54 år men hans kvinnosyn känns betydligt äldre än så.
Jag hade helt seriöst läst lusen av honom. Helt sanslöst beteende - och från en chefsposition dessutom. Nä fy. Verbal sågning längs fotknölarna hade det blivit.
 
”Hur är det?”
”Jo, det är bra!”
:wtf:

Varför ”ska” man alltid ställa den frågan? Och varför svarar man (jag) att det är bra fast det inte är det? Och är man beredd på konsekvenserna på om någon svarar ”Det är inte så bra, det är jobbigt hemma, vi ska separera, det är lite knapert med pengar just nu och vi bara bråkar”....?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 797
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 197
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 041
Senast: Mkb
·
Svar
846
· Visningar
45 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp