Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det finns cirka tusen lediga vaccinationstider i Uppsala de närmsta dagarna... Vill ingen ha kan jag gärna boka! Bara 17 årskullar innan det är min tur nu..
 
Och vi får delge via polis ibland för att folk inte hämtar ut REK :banghead:

Jag har aldrig gjort det (jag har bedömt att det varit säkert att personligen åka till de markägare som inte hämtat ut REK) men en kollega använde polis pga en potentiellt farlig situation om han hade åkt till markägaren själv.

Den delen av jobbet gillar jag inte kan jag säga.
 
Jag har aldrig gjort det (jag har bedömt att det varit säkert att personligen åka till de markägare som inte hämtat ut REK) men en kollega använde polis pga en potentiellt farlig situation om han hade åkt till markägaren själv.

Den delen av jobbet gillar jag inte kan jag säga.
Vi gör ju det då de verkligen gör sig oanträffbara (då har de oftast fått beslutet, två påminnelser och REK först). Men våra beslut är ju i de fallen negativa för dem, så man kan ju samtidigt förstå att de inte vill ha dem :)
 
Jag sökte hjälp hos samtalsmottagningen iom att jag misstänker att jag är utbränd, eller håller på att bli. Vid telefontid idag konstaterade de att jag inte kommer få nån hjälp för att de inte kan göra något åt orsaken. Någon form av samtalsstöd eller hjälp att hitta strategier för att klara vardagen bättre tills orsaken är löst som jag föreslog var inte aktuellt.
Så jag får klara mig själv, som vanligt när jag söker någon form av psykvård :(
Kan att ringa/chatta med någon av de onlinetjänsterna som finns vara ett alternativ? De bör kunna hjälpa dig.
 
Det går bra för mej nu. Inte :down:

Kycklingklubborna jag köpte hade en konstig smak av fisk. Mina fingrar stinker fisk nu.

Hästkräket har dragit av sig en sko. Och det är en hyfsat stor hage att leta i. Mycket gräs dessutom.

Jag har en vidrig huvudvärk och jag mår allmänt pyton av den här förbannade värmen.

Pengarna rinner iväg pga att dom inte har dragits när dom skulle men det har ändå stått att dom var dragna. Så jag har använt pengar jag inte skulle ha haft och ligger back

Vilket flyt jag har haft den här veckan :meh: undrar vad mer som ska bråka?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 704
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 114
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 024
Senast: Mkb
·
Svar
825
· Visningar
44 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp