Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på - del 9

Det här...
EA01CF91-AF9F-4D97-AC92-6029A93DF823.jpeg
 
Köp på begagnade! Klarade hela mitt första år med att köpa alla böcker och inte betala över 200kr/styck!

Jag har hittat alla utom en begagnat men det drar iväg ändå. Har nu lagt nästan 700 kr bara för första delkursen som är klar i oktober! Sen behövs nya till nästa del:nailbiting:
 
Jag har eftrajobbat med att plocka fram lite blommor några veckor. 13h/vecka, utspritt på fem dagar, så det är inte många timmar per dag.
Den ordinarie personen har klagat över hur stressigt det är och inget hinns med osv.

Jag fattar inte hur den personen jobbar. Jag har inte kunnat göra full tid en enda dag! Jag har kanske fått ihop 8-9 timmar. Och jag har gjort exakt allt som går att göra. Hur oeffektiv är vissa på att arbeta?! Det stör mig.
 
Jag fattar inte hur den personen jobbar. Jag har inte kunnat göra full tid en enda dag! Jag har kanske fått ihop 8-9 timmar. Och jag har gjort exakt allt som går att göra. Hur oeffektiv är vissa på att arbeta?! Det stör mig.
Vissa är extremt ineffektiva (inte oeffektiv :p) och det går banne mig inte att lära dom effektivitet heller :mad: jag har i alla fall inte hittat något sätt än :meh:
 
Igen - att samhället är så jävla morgonpiggt och tar noll hänsyn till oss som inte är det, som är nattmänniskor eller rentav sömnstörda.
Ska vara i Mora kl 8.45 imorrn. Jag måste således åka hemifrån vid 6.30 och således kliva upp vid 4.30.
"Det låter väl inte så farligt" säger väl folk som vanligt, "jag kliver minsann upp sådär tidigt varje dag" blablabla. Prova kliva upp kl 1 på natten och var lika jävla hurtig din jävla son of a silly person.
//Sömnstörd och grinig
 
Jag stör mig på att jag längtar till jul?

Fick ett ryck i helgen och lade en ansiktsmask och visar sig att den luktade pumpa. Var väldigt.. juligt?
Började med en gång drömma mig bort till mörka kvällar, levande ljus, glögg, pepparkakor, sakta singlande snö utanför fönstret..

Och den här känslan släpper inte?! Jag vet ju att jag kommer avsky allt så fort det blir lite kallt ute, jag hatar vintern! :arghh:
 
Dagens störobjekt är emailföretag. Alltså de företag som erbjuder mass-mail-tjänster till omdömeslösa kunder. Dessa mailföretag hanterar och säljer emailadresser som affärsidé, och det är genom dem som i princip all email-spam kommer. Den där lilla klickfunktionen längst ner på många spam-mail innebär ofta bara en validering och uppdatering av deras register. Företagen har ofta visat sig drivas av ljusskygga individer, ibland med rena målvakter på pappret, och jag ser dem som destruktiva blodiglar.
 
Just nu stör jag mig på mig själv. Jag vet vad jag borde göra, jag vet vad jag måste göra och skiter fullständigt i det och gör annat :meh:

Borde bitchslappa mig själv snart...
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 067
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 617
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp