Störiga saker vi stör oss på - del 9

På tal om hår... klippte mig igår och vettefan. Ser ut som en blandning mellan ett barn med pottfrisyr och typ Maud Olofsson. Försökt styla det 1 timme nu men inget hjälper.
 
Gränslösa snubbar. Igår kväll efter jobbet klev jag på tunnelbanan och ställde mig vid dörren eftersom jag bara åker ett par hållplatser. Ser i ögonvrån hur någon viftar med handen. En snubbe såklart. Ignorerar, höjer musiken och fortsätter skriva ett sms. Viftandet blir mer penetrant. Till slut böjer sig snubben liksom ner och kikar upp i mitt ansikte nedifrån. Jag säger "fuck off" (= internationellt gångbart ifall han inte talade tyska) och går till nästa dörrpar. Står där i kanske en minut innan samma snubbe plötsligt står bredvid mig igen, och pratar. Jag säger "lämna mig ifred" och återgår till min telefon. Snubben fortsätter pladdra för döva öron i någon minut innan han uppgivet(!) slår ut med armarna och går iväg. Ja, stackars dig, snubbe. Jag är så fruktansvärt less på män i det kollektiva rummet. Skämtförslaget som kom här i Hamburg för några år sedan, att ha särskilda tunnelbanevagnar enbart för kvinnor, det skulle underlätta mitt liv enormt.
 
Jag gjorde precis världens sämsta löneförhandling och lyckades sänka min lön i tron om att jag höjde den :banghead::banghead: Jaja ny förhandling i december...
 
Folk som ska gå över vägen vid bevakat övergångsställe.
Dom trycker på knappen, en bil passerar och sen går dom över ändå när det är rött.
Så när det blir rött för bilen så står ingen kvar och ska gå över. Om man trycker på knappen får man väl vänta tills det blir grönt. Sjukt ologiskt beteende.
 
Folk som envisas med att poängtera att jag har gått upp i vikt. Jag är väll medveten å tycker det e skitdrygt att alla ska kommentera det :meh:
 
Uppdaterade nextory igår och sedan skulle det inte funka så jag avinstallerade appen och installerade den igen men så fort jag ska läsa en bok så stoppas nextory :confused: Vad är det nu för fel :arghh:
Väldigt störigt är det :mad:
 
Jag stör mig på internetsajter som lägger ut samma produkt men olika färger enskilt. Så om jag ser en produkt jag vill ha i svart och sen ser att den även finns i rött måste jag backa och gå igenom flödet där den finns igen för att hitta den röda produkten. Lägg ihop allt ffs så det bara är att ändra färgen och beställa. Gaaaargh.
 
Ska köpa rapsolja och det finns 5-7 olika sorter som alla är raffinerade, varmpressade och liknande. Fanns en jättebra med svensk kallpressad i stor flaska till riktigt bra pris förut. Nu finns inte ens ett kallpressat alternativ alls. Bredvid står jag vet inte hur många meter hylla med 10-20 kallpressade olivoljor.
Ska man liksom använda bara oliv eller bara usel kvalitet. :confused: :arghh:
Varför ska det vara så svårt att köpa simpla basvaror. :mad: :cry: Suck.
 
Alla i min studiegrupp har fått ett grupparbete rättat förutom jag. wtf liksom?! det är ju samma arbete som är inskickat?!
 
Kan inte skriva ut... Programmen hänger sig när jag trycker på "skriv ut". :banghead::banghead::banghead:
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 177
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 106
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp