Störiga saker vi stör oss på - del 9

Jag var så glad jag hade lyckats att få min mobil spela för mig på jobbet men då lägger nextory på plattan av istället :arghh: Så fort jag ska läsa en bok så lägger den ner och säger Nextory har stoppats :mad: Jamen tala om varför :banghead:
Jefla teknik grejor :down:
 
Håller med! Jag och skrivare är ingen bra kombo...
Min har krånglat ett tag så förra veckan sa jag till chefen att han får köpa en ny åt mig så nu är jag glad igen :p

Jag har faktiskt köpt en ny skrivare när den tidigare krånglade som fan... Det hade säkert gått att få den att fungera men jag var så LESS på att bråka varje gång jag behövde skriva ut.
 
Just nu stör jag mig något enormt på en vän. Ja jag vet att du har det jobbigt, ja jag vet att livet är svårt men när jag ringer och ill berätta något roligt/kul så vänds det till att allt är så jobbigt....

Känner mig grymt oförskämd och vi pratar nästan dagligen men just nu orkar jag inte mer med klagande! Behöver själv lite positiva vibbar omkring mig så vill jag inte höra om hur dålig hen kan bli om hen gör en viss grej...

Hej du pratar med din vän diabetikern som har en diabetes som har sitt egna lilla liv som läkarna står frågande inför. Ska jag gå omkring och bara Nej tänk om jag gör så och då kan jag ju bli dålig?

Ok ändrar mig... jag stör mig inte på min vän jag stör mig på negativitet just nu. Så enorm tidskrävande och energitjuv
 
Är nu just lite irriterad på jobbrelaterade grejer.
Bl.a. att vår förman är så dålig på att ge svar på mejl, och hens sätt att uttrycka sig i skrift.
Saker kan låta som nära nog undergång i skrift, men när man pratas vid är det inte alls så allvarligt sist och slutligen.

Att en del människor å arbetsplatsen har en så nonchalant attityd till så basic saker som att släcka lampor, och stänga dörrar efter sig (och hålla reda på sina nycklar för den delen)
 
Alltså varför måste jag checka lastbilen åt folk trots att chefen inte ens ska tävla själv? Är det så svårt att packa sina egna prylar och se till att strö, vatten osv är redo för morgondagen?!
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 691
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 138
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 438
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp