Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag inte märkt av. Jag brukar använda Fixa extra-långt toapapper utan några problem allsToapapper.
Som numera görs miljövänligt så det inte ska orsaka stopp. Med resultatet att hela underredet är tapetserat när man är klar. Och man får gunga bort resterna.
Morr
Inte märkt. Kör mitt vanliga. Skona orginal.Toapapper.![]()
Som numera görs miljövänligt så det inte ska orsaka stopp. Med resultatet att hela underredet är tapetserat när man är klar. Och man får gunga bort resterna.
Morr
Jag har så länge jag minns köpt storbal på Granngården. De har börjat med en mjukare sort, den tog jag inte.Har jag inte märkt av. Jag brukar använda Fixa extra-långt toapapper utan några problem alls.
Jag köper alltid Fixas 4-pack på Willys och tycker att det toapappret funkar jättebra för oss. En 4-pack räcker cirka en månad till två personer.Jag har så länge jag minns köpt storbal på Granngården. De har börjat med en mjukare sort, den tog jag inte.
Den inte så lättlösliga blir i smulor när jag torkar.![]()
Jag kör LambiJag har så länge jag minns köpt storbal på Granngården. De har börjat med en mjukare sort, den tog jag inte.
Jag har haft exakt samma upplevelse, att det bildas konfetti i de privata delarna efter toabesök. Serlas toapapper tycker jag håller ihop bäst av de jag har testat.Jag har så länge jag minns köpt storbal på Granngården. De har börjat med en mjukare sort, den tog jag inte.
Jag har börjat väga när jag gör mina matlådor.En väldigt trivial störning här. Min sambo har typ noll ögonmått, så när han portionerar ut maten i matlådor kan en matlåda knappt innehålla någon mat medan en annan är nästan överfull, och han ser det inte!Sen blir han lite stött när jag korrigerar, men jag vill då inte ha typ 3 msk mat till lunch nästkommande dag om jag råkar ta "den" matlådan
![]()
Får kanske försöka lägga fram detta som ett förslag på något fint sätt till honomJag har börjat väga när jag gör mina matlådor.![]()