Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre där än på vägen.Bilister på sociala media.
Jag stör mig på mitt högra öra. Har nyligen tagit hål i öronen, och det har reagerat med en nivå av dramatik som om det drabbats av en allvarlig krissituation – blod, ömhet, var och pulserande smärta.
Vänster öra däremot? Totalt oberörd.
Så blev mitt öra när jag piercade mig, slutade med en att jag tog ur örhänget och åt en pencellinkur. Kul.Jag stör mig på mitt högra öra. Har nyligen tagit hål i öronen, och det har reagerat med en nivå av dramatik som om det drabbats av en allvarlig krissituation – blod, ömhet, var och pulserande smärta.
Vänster öra däremot? Totalt oberörd.
Fortsätter på samma störning som i måndags:Och på samma störning. Skulle in och lägga ett ärende till HR på en gång tänkte jag. Kan jag göra det från min egen mobil/dator? Icke! Måste ha jobbdatorn och koppla upp på jobbets nätverk. GAAAAAAAAAAAH!!
Har god lust att bara dra iväg ett mail till chefen med andemeningen "lös det".
Jag har redan varit och försökt lösa det innan jag gick på ledighet, i juni. De hade lagt fel på semestern och föräldraledigheten (trots att jag lagt in och fått godkänt exakt de datum jag ville ha så lyckades HR fucka upp det).
Jag utgår från att om jag får ledighet beviljad så läggs den in korrekt i systemet. Men nej då, det gick tydligen inte.
Ånej! Jag som hoppats att efter de här första 6-8 veckorna så blir allt bra. Sådana drama queens till öron vill man inte ha.Alltså I feel you. Så mycket. För mig är det också höger öra (just nu), bara det att mina hål är 1,5 år gamla. Jag är så trött på skiten att jag snart ger upp.
(Ja, jag tog dem hos en seriös piercare med gott rykte och stor erfarenhet, har skött om dem helt enligt skolboken etc etc)
Så blev det för mig första gången jag försökte. Tänkte det skulle vara annorlunda nu när jag gick till piercare med gott omdöme. Men men…Så blev mitt öra när jag piercade mig, slutade med en att jag tog ur örhänget och åt en pencellinkur. Kul.
Jag har dåligt ögonmått och använder decilitermått för att få det någorlunda jämnt.Får kanske försöka lägga fram detta som ett förslag på något fint sätt till honomJag själv har rätt bra ögonmått så när jag lägger upp blir det rätt jämnt iaf
![]()
Heja! Får tillbaka den ena avgiften, helt utan protest och knussel från kommunens sida!Upptäckte att vi betalat bygglovsavgift två gånger. Under 2023.
Så dags att upptäcka det nu..