Blandar ofta ihop plast och papp. Så nu har jag fått ta upp massa plast från tunnan längst ner för att flytta till RÄTT behållare 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätte fina blåa med kookie monstret påI det läget hade jag haffat en mdf-skiva och burit framför mig, och bett styvfar göra detsamma och gå tätt bakom![]()
Känner samma med min ADDJag önskar att det gick att "bota" MIN autism. Den påverkar verkligen MITT liv negativt
Önskar att jag kunde vara smidigare socialtKänner samma med min ADD
Så jättebesvärligt! Du kan inte snabbt boka från t ex Coop?Har ägnat flera dagar åt att göra en ordentlig inköpslista till min beställning från Willys. Nu fick jag precis meddelande om att de tvingas makulera hela beställningen p g a driftstörning
Tack för den sabbade påsken!
Det visade sig precis att jag fick några varor, typ toapapper, ostbågar och passerade tomater, som sammanlagt är värda mindre än kostnaden för hemkörningSå jättebesvärligt! Du kan inte snabbt boka från t ex Coop?
Jag blev superbesviken och irriterad på min påskleverans. Valde leverantör utifrån att jag ville ha tre specifika produkter bara de har i sortimentet. Byggde upp hela måltider runt detta, dvs köpte tillhörande saker. En timme före leveransen igår fick jag veta att just de tre specifika sakerna inte fanns i lager.... Så nu har jag ingen fungerande matplan när alla huvudrollsinnehavarna saknas plus att jag beställde från dyrare leverantör helt i onödan...![]()
Man kan ange vilka kategorier man är ointresserad av och sen slipper man i hög utsträckning dem! Det händer att någon dyker upp igen efter några månader men då klickar jag bort den igen.Stör mig på Facebook. Får bara upp annonser och inlägg på alkohol och bebisgrejer.
Är iofs väldigt sällan inne där men ändå.
Köpte ? Alltså det där skulle jag klaga på.Visa bifogad fil 183432
Brödet jag köpte härom dan
Aja, blir att låta det småtorka lite och göra buljongsoppa påt.
Maa, kanterna va ju bra iafKöpte ? Alltså det där skulle jag klaga på.
Hur orkar man klaga på en misslyckad brödlimpa? Jag undrar verkligen genuint för jag hade själv aldrig pallat att gå tillbaka till affären och gnälla på en sån grej, inte ens om jag hade köpt den i närbutiken fem minuters promenad härifrån.Köpte ? Alltså det där skulle jag klaga på.
Att det ska vara så svårt att släppa det som hände och att jag nästa gång kan vara tyst. Men nu ska jag väl gräma mig över detta hela påskenÖnskar att jag kunde vara smidigare socialt![]()
Jag känner lite samma över just det, det är ju inte så att affären såg det innan. Jag har beställt hem varor och två gånger fått en vara som var utgången, andra gången klagade jag och passade på att nämna att jag samma gång fick ett oöppnat paket tomater med mögel på (skickade ett mail med bilder) och fick pengarna tillbaka för tomater och andra varan den gången. Jag tänker att sådana saker kan man uppmärksamma dem på- det här med tomaterna var inte första gången heller, vilket jag skrev.Hur orkar man klaga på en misslyckad brödlimpa? Jag undrar verkligen genuint för jag hade själv aldrig pallat att gå tillbaka till affären och gnälla på en sån grej, inte ens om jag hade köpt den i närbutiken fem minuters promenad härifrån.
Vad hade du sagt om ngn annan hade gjort/sagt det du grämer dig över?Att det ska vara så svårt att släppa det som hände och att jag nästa gång kan vara tyst. Men nu ska jag väl gräma mig över detta hela påsken![]()