Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en tshirt med feta enhörningar på! :D (ignorera det galna håret)
IMG_20180905_173206.jpg
 
Shopping! + made by runis Fairy godmother och Fairy princess
Visa bifogad fil 19155

Såå nöjd med att jag åkte! Nu ligger tyget i tvättmaskinen :up: Under tiden roar jag mig med att tömma tyghyllan så jag får in byrå istället.
Jag spanar på det där tyget med kvinnosymbolen på och funderar på om jag har råd eller inte... Fast jag tror hon hade ett blått på g nu och blått är ju alltid blått...
 
Jag har en hel del tyg :angel: Dags för totalt köpstopp! Idag hämtar jag en byrå att förvara i istället för hylla, målet är att allt ska gå plats utan problem. Har hittills en kasse som ska till second hand och tre som ska slängas.
IMG_20180908_100455.jpg
 
Jag har en hel del tyg :angel: Dags för totalt köpstopp! Idag hämtar jag en byrå att förvara i istället för hylla, målet är att allt ska gå plats utan problem. Har hittills en kasse som ska till second hand och tre som ska slängas.
Visa bifogad fil 19184
Jag skulle behöva sortera mina tyger, igen. Har förhandsbokat över 15m som måste få plats, men vet inte var. Skulle behöva organisera allt sömnadsrelatera och göra mej av med en del som jag aldrig använder.
 
Jag skulle behöva sortera mina tyger, igen. Har förhandsbokat över 15m som måste få plats, men vet inte var. Skulle behöva organisera allt sömnadsrelatera och göra mej av med en del som jag aldrig använder.

Det är så skönt att ha (någorlunda) sorterat bland tygerna! Nästan allt gick in i malmbyrån och det ligger nästan i ordning.
Stuvlådan är överfull igen :angel: Och det ligger en hel del på golvet. Men det börjar bli ordning!
Tre stora kassar ska till secondhand
 
Det är så skönt att ha (någorlunda) sorterat bland tygerna! Nästan allt gick in i malmbyrån och det ligger nästan i ordning.
Stuvlådan är överfull igen :angel: Och det ligger en hel del på golvet. Men det börjar bli ordning!
Tre stora kassar ska till secondhand

Jag sorterade för en månad sen, sen började jag sy igen :angel:
Har 2 stora garderober full, allt är lite över allt just nu, jag jobbar flr der mesta i ett organiserat kaos.
 
Klippt ut alla delar till en Fairy godmother klänning och inser att jag inte har nån snygg tygkombination som funkar. Måste nog köpa nytt :angel: Eller så gör jag ett test i en kanske inte perfekt drömkombo och ser vad jag tycker om den.
 
Klippt ut alla delar till en Fairy godmother klänning och inser att jag inte har nån snygg tygkombination som funkar. Måste nog köpa nytt :angel: Eller så gör jag ett test i en kanske inte perfekt drömkombo och ser vad jag tycker om den.

Har du en bild på det där? Jag har googlat utan att direkt bli klokare...
 
Fundering. Kan jag sätta vanlig oelastisk spets i kanten på en helcirkelkjol i trikå? Eller blir det konstigt? Har massor med virkad spets men ingen elastisk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 295
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp