Det finns ju undantag, det finns till och med mogna 15-åringar som gillar barnfilmer.Jag höll med först men så kom jag på att jag faktiskt är 23!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju undantag, det finns till och med mogna 15-åringar som gillar barnfilmer.Jag höll med först men så kom jag på att jag faktiskt är 23!
Och det hade varit trevligt att titta ner på alla andra som omväxling
Det finns ju undantag, det finns till och med mogna 15-åringar som gillar barnfilmer.
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.
Disneynostalgi känns som det varit inne bland ungdomar ett tag?
....typ samma ålder som många i leken inser jag.
90-talist? hjälp vad jag är gammal kände jag just nu. Sen 70-talist här!90-talisterna tar över
Nu har jag också slagit på Lion king som frukostsällskap! Blir premiär för den engelskspråkiga Men har faktiskt sett den på franska en gång
Rent allmänt är det rätt intressant hur mycket man ändå får veta om de som är med och leker, såna där små saker som aldrig skulle komma fram i "vanliga" trådar. Sen är jag rätt kass på att komma ihåg men vissa saker fastar åtminstone och det kan vara väldigt bra att plocka fram till secret santa tex!
Jag har inte haft så många sådana roller, eller jo i lyor men där är man ofta så många, @Shaggy var visserligen min tvilling i snowroller men henne käkade fartdårarna upp första natten...Ja, speciellt om man har någon specialroll med kontakt utanför, då känner man varann utan och innan efteråt.
Kisstofsar?! Vad har jag nu missat?? Här är en till från 70-talet som helt plötsligt började känna sig antik.
Flodhäst. För att den framställs som gullig, mysig och rar, men egentligen är snabb, farlig och elak. Och så har den feta huggtänder. Älskart!
Kisstofsar?! Vad har jag nu missat?? Här är en till från 70-talet som helt plötsligt började känna sig antik.
Jag då? Är jag ensam sen sen 80-talist här
Får jag hänga med dig snurris, fast jag är åttiotalist?
Du vet när man är så ung att man fortfarande har kiss på "tofsen"?
Nej?
Jag då? Är jag ensam sen sen 80-talist här
Gav jag precis dig värdens anledning att rösta på mig nu