Tittar in i ditt kök del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
D1927F5A-30BB-4017-9E02-E737DAF31672.jpeg


Smågodis på ek(?)fanér
 
Misärig med trevlig matdag 😂

Finncrist med kokt ägg till frukost, 3/4 pizza till någon slags väldigt sen lunch/middag, följt av Marabou fudge-någonting(havssalt, känns rimligt?), Salta S och Cava.

Imorn ska vi käka på SK. Det känns mycket trevligt. :D
 
Kaosig gårdag på jobbet, så lunch blev en helt okej sushi som jag tyvärr fick mer eller mindre inhalera i farten. AW för att tacka av två kollegor som byter tjänst, samt välkomna två nya kollegor. Mycket god burgare med tryffelmajonnäs, älskar tryffelmajonnäs! Lagom mängd öl till.
 
Lever på halstabletter. :(

Men idag ska jag på (förhoppningsvis) lyxigt afternoon tea med min syster. I hufudstaden. Hoppas att jag ska ha tillräckligt med röst för att kunna prata lite och inte bara äta ... :crazy:
 
Vi har drabbats av mansförkylningar (men inte svinkoppor, tack och lov), så te och skorpor är grejen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 747
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Liten
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
541
Senast: Amha
·
Hemmet Vad tycker ni om dessa nya hus med kök i vardagsrummet. Själv gillar jag öppen planlösning men kök i vardagsrummet kan jag tänka mig i...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
16 014
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp