Skämtar du? Det är ju katastrof!!Dock har jag utvecklat visst sockersug. Vet inte om det är pralinerna, eller för att min skolrestaurang sockrar maten. Inte ens salladen är fri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skämtar du? Det är ju katastrof!!Dock har jag utvecklat visst sockersug. Vet inte om det är pralinerna, eller för att min skolrestaurang sockrar maten. Inte ens salladen är fri.
De säger att de vill laga mat som ”passar till alla”.Skämtar du? Det är ju katastrof!!
Jösses, är det inställningen?De säger att de vill laga mat som ”passar till alla”.
Det är rätt mycket socker dessutom, vet inte hur många gånger det känts som om vi ätit en dessert. Hamburgardessert, lasangesessert, osv.
Fruktansvärt vidrigt.
Nej, den är inte kommunal.Jösses, är det inställningen?
Inte att maten ska vara näringsriktig. Det kan väl ändå inte vara en kommunal skola?
Det strider ju mot de flesta direktiv.
På riktigt? Hur sockrar de maten? Vad är det som gör att inte ens salladen är fri?Har gått ner 1 kg senaste veckan. Började matplanera och äta mer proteinmåltider igen. Slutade köpa kakor, enbart frukt och ibland mörk choklad på minst 85 %.
Till jul har jag dock tre adventskalendrar med godsaker, men känner mig inte lika hagalen som t.ex. förra året med detta. Har inplanerade tider (kväll) när jag förtär detta och det funkar fint.
Dock har jag utvecklat visst sockersug. Vet inte om det är pralinerna, eller för att min skolrestaurang sockrar maten. Inte ens salladen är fri.
Förstår dig verkligen! Söt mat är ingen höjdare, enligt mig! Usch! Jag får spader bara det hälls socker i makaronstuvning....De säger att de vill laga mat som ”passar till alla”.
Det är rätt mycket socker dessutom, vet inte hur många gånger det känts som om vi ätit en dessert. Hamburgardessert, lasangesessert, osv.
Fruktansvärt vidrigt.
Minns jag fel eller bor du utomlands?Nej, den är inte kommunal.
Jag bor i Sverige.Minns jag fel eller bor du utomlands?
Grymt!Tycker det går segt och vikten stangerat igen. Men när jag drog åt skärpet i morse upptäckte jag det bara är ett hål kvar
Det skärpet jag började längst ut på i våras

Betal eller gratisvariant?Jag söker tips om vilken app som jag ska välja för viktnedgång? Antar att det är flera här som testat appar? Viktigt att det finns recept för vegetarisk mat.
Vill inte göra en egen tråd p g a risken för triggande.
Råkade ut för en olycka för två månader sen och bröt knä och hand. Kommer att bli av med ortosen på benet 2/1 och kommer då att ta tag i min vikt. Sitter i rullstol och har levt på mackor och färdigmat då jag inte kan laga mat på grund av fysiken och har haft omväxlande matlust. Har ingen aning om hur mycket jag gått upp nu.
Jag kan betala om det behövs.Betal eller gratisvariant?
Jag söker tips om vilken app som jag ska välja för viktnedgång? Antar att det är flera här som testat appar? Viktigt att det finns recept för vegetarisk mat.
Vill inte göra en egen tråd p g a risken för triggande.
Råkade ut för en olycka för två månader sen och bröt knä och hand. Kommer att bli av med ortosen på benet 2/1 och kommer då att ta tag i min vikt. Sitter i rullstol och har levt på mackor och färdigmat då jag inte kan laga mat på grund av fysiken och har haft omväxlande matlust. Har ingen aning om hur mycket jag gått upp nu.