Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Du är ju kanonduktig på att baka.

Vv: dottern ska ha disco med klassen ikväll. Blev tvungen att be hennes pappa om hjälp då bussarna inte passar och de såklart har discot inne i det stora samhället.
Tänk om alla föräldrar kunde få yttra sig om såna här beslut.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Du jag ska ha kalas/inflyttningsfest (trots att jag fyllde år i januari och flyttade in i oktober) och jag kommer bjuda på sallad och sedan cocktailbär med glass och köpekakor! Så några få hembakta är ganska bra tycker jag!

VV ska ut och gå en runda, hade tänkt göra det inatt men var rädd att jag skulle må dåligt och då skulle ingen köra förbi och kunna hjälpa mig :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

I dag under gipsresterna visade det sig att hålväggen vuxit och vi ska tillbaka på måndag och skära upp mer. Jag orkar inte, jag har inte råd med mer, inte ens besöket på måndag. Är så trött, ledsen och besviken. Jag behövde inte det här just nu :cry:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kram Emma vet hur det är när kostnader skenar och pengarna inte täcker nåt
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

18 bakverk, skulle vara 26.. besvikelsen över misslyckandet är enormt MEN jag lyckades iaf med drömrulltårtan..

1948076_678371898891576_596913547_n.jpg
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Nomnom! :d :love:
Vv: preliminär diagnos; ryggskott på gränsen till diskbråck. Blir remiss till röntgen om det inte ger sig inom en vecka.

Vv 2: inne på säsong 3 av PLL :eek: :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kakorna såg goda ut:d

Jag tänkte mig ev ge mig på att göra en kaka ikväll, coca cola kaka:p
Sitter på jobbet men snart sluta och ut till stallet.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

De såg jättegoda ut!

VV har promenerat 40 min innan frukost, nu dags att fixa frukosten också :p Imorgon kommer pappa på besök och i Maj kommer min bästis som bor i Uppsala på besök :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tack! Fick ont i benet + kände mig matt så gick lite kortare än jag hade tänkt men huvudsaken är ju att man kommer iväg en sväng. :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kl

Första gången som jag inte ens klarat av att smaka på maten, en köpepizza, fy satan :eek:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Gjort Coke kaka :p den står på svalning ute nu. Sen på med den söta glasyren. Blir bra som stallfika imorgon.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Kl
Jag är ju en sån där fixa, jag fixar saker,hittar lösningar och löser allt hela tiden .....varför lyckas jag inte lösa det jag mest behöver? Var i ligger problemet? :confused:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ja man kan undra ibland :)

Men jag tar varje helg som ett andningshål. På helgerna kommer ingen post mm så då kan jag slappna av
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 123
Senast: CaisaCax
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 972
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp