Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag åker aldrig taxi :eek:

Åker aldrig Taxi i Stockholm längre. Minns när jag var med syrran på sin möhippa och åkte hem lite tidigare (då med taxi). Körde om bilar vid heldraget, körde om trots övergångsställe och refuger.. fyfan.

Liten och mesig som jag var så gjorde jag ju heller inget..
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

Det är lustigt, när det kommer till mat tex har jag världens självdisciplin och kan utesluta nästan vad som utan problem en längre tid, men när det kommer till disken så är disciplinen som bortblåst! :cautious:


Känner mig glad och lycklig :D
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Någon med glasögon som kan tala om för mig om det är meningen att allt ska se litet ut? :O

När jag har linserna tycker jag att jag ser saker i dess riktiga storlek men med glasögon ser allt så smått ut. Har nyligen gjort synundersökning så beror nog inte på fel styrka :eek:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

astronaut grattis på födelsedagen :)

VV första dagen "utan" mat och jag är så "dum" att jag väljer en dag då jag ska vara vaken på dagen och på natten. Nåja annars kommer jag bara skjuta på det jättelänge!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Grattis astronaut!


vv: Hv har ställt stora betongblomlådor på gångvägarna/körväg till lghten och så tajt att jag omöjligt kan komma fram med min bil till porten :banghead:
Och jag som har en hel del stort skräp som ska slängas och köras i väg innan helgen och jag har ingen lust att ringa dom och tjafsa för det blir alltid tjafs.
Irriterande :cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har inte denna tråd gått åt snabbt? Snart är vi redan uppe i 2000 inlägg och det känns som om denna tråd startades redan förra veckan :eek:

VV: Mina fötter luktar fotsvett. Jag har 19 bakverk kvar, varav några ska mamma göra. Hej uppesittarnatt :D:nailbiting:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Vi har haft mycket värdelöst vetande att dela med oss på sista tiden? :p

VV jag borde verkligen klä på mig och bege mig ut på en promenad, om inte annat för och se om sockret går ner ännu mer :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Sitter och slöar med en mugg te och väntar på att li trött, tagit sömntablett men får se om dem funkar i natt inte alltid dem gör det tyvärr.

A grattis i efterskott :o

Telefonen skapligt tyst idag och inga ringningar på dörren alltid nåt.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl
var på klinik i går med hästen och nu sitter en specialsko på och hon får återgå till sitt lösdriftliv :up:

Sitter med en kopp te och försöker vakna till liv....och funderar på hur en blev två och om vad som är vad O_o
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Helt matt... Skönt att dotra har helg snart och att vi får sovmorgon imorrn.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Skulle baka 26 olika bakverk men med flertalet misslyckanden så dog den gnistan. Folk får nöja sig med några få nu..*dålig*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
6 091
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 947
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp