Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hmm märkligt att saker ordnar sig av sig själv ibland, men tur att jag ringde rätt person.
:)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Sonic håller tummarna för att det går bra!

VV hoppas att jobbpasset som kommer är lika lugnt som det förra (även om vi på morgonen undrade om de utrymt hela sjukhuset) :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

*kl

Har ett par kollegor som på kort tid torskat för fortkörning. På jobbet. Med passagerare. Och andra kollegor tycker synd om (!!) de och samlar in pengar till böter.

Jag fattar inte.

Vi om några SKA föregå med gott exempel och får man 2800kr i böter så har man inte kört "lite" för fort. Det har dessutom varit på 30- och 50sträckor. :crazy:

Jag har verkligen jättesvårt att hålla tyst med vad jag tänker.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det är väl ändå chaufförens ansvar att se till att man håller farten och som du säger, de böterna på de sträckorna får de väl stå för själv.
De hade tur, de hade lika gärna kunnat bli av med kortet.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tycker aldrig synd om folk som åker dit för fortkörning etc. det är ju ett val de har gjort. Jag hade också haft svårt att hålla tyst!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV: förbereder för att sitta i soffan 20:00-21:00 och kolla på svt1, det är ju ryttareliten.
Ända gången jag ser på TV typ och snart är det slut :cry:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag lyxade till det med en vaniljsemla o stället :d


Hallonsaft: då är jag med, hoppas SVT fortsätter satsa på fler höstprogram framöver :up:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ett val som även drabbar x antal passagerare om det vill sig illa! :mad:
Vv: ett avsnitt kvar på säsong två av PLL! Började för typ en vecka sedan :rofl:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ja! I detta fallet tycker jag också det är värre än om man som "privatperson" kör för fort. Fortkörning är en av orsakerna att jag avskyr att åka taxi!

VV har fått klartecken av diabetessköterksa både för 5:2 och för att äta lågkolhydratmat. Nästa vecka börjar mitt nya matliv :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag åker aldrig taxi :eek:

Nu är det här på en raksträcka innan det blir 70 men ändå inte okej.

Några andra kollegor har uttryck ungefär det jag tänkte så jag behövde bara hålla med :D

Har hamnat i ett konstigt vakuum. Från att ha varit paniskt rädd för att bli gravid så kan jag mest troligt inte bli det "spontant".

Typ vad hände?!

Har remiss till IVF men måste gå ner ca 20kg först och vara hyfsat viktstabil. Så jag behöver verkligen en GBP, snart. Får se om jag kan trycka på lite på informationsmötet nästa vecka.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ibland måste jag det, typ när vi missar sista bussen hem när jag är ute med syster i Göteborg. Jag avskyr det innerligt!
Men nästa vecka ska hon flytta så då blir det aldrig sådana problem igen ;)

Jag hoppas att det ska gå fort att få hjälp och att det blir bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 733
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 777
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp