Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tack :)Ska försöka handla det nästa gång jag är i affären om inget annat funkar.
Inte ha dåligt samvete över lite choklad, det har jag med ätit idag, det är ju helg ;)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Hoppas det funkar :)

lite? det är 200 och jag behöver inget choklad (diabetiker :p plus jättefet) så jo lite ångest ska jag ha, fast det är inte heller bra för då äter jag. :p
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ojdå, men du är ju åtminstone fullt medveten om både risken med diabetesen och vikten så det är bara vara glad när du låter bli istället, man får göra misstag :sneaky:
Plingade precis i min mobil, gissa who? hallå den här tiden? Vad säger man? Tror jag väljer att ruska på huvudet och le och slå tanken: det var ju smart att skicka sms mitt i natten eller inte... *suckar lite lätt*
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag vet ju vad jag gör för fel ;) Iofs har jag inte öppnat chokladen ännu. Och jag har lagt ut frågan hos min läkare om det finns möjlighet till KBT för matmissbruk :) Så lite glad är jag ändå även om jag åkte ca 3 mil tor för lite choklad och dricka (och korv).

Varför skickar man sms så här sent? Precis kommit hem från krogen och inte fått napp eller? (jag är bara lite cynisk och bitter :p)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har du testat att lägga om dina matvanor för att få blodsockret jämnare och undvika sötsugsattacker? Antar du har god koll på både kostens betydelse och blodsockret hur det påverkas och stabiliseras.

Ja varför? bra fråga, antagligen inte helt nykter hur vida krogen fått besök har jag ingen aning om, men senast för några dagar sen så var det inte intressant med annat sällskap dock men vem vet? det kan ha ändrat sig iofs. man ska ju aldrig sluta förvånas heter det.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag ska lägga om dem, ska ha min första kontakt med dietist den 11e (hoppas jag). Och har hat tankar på att börja på lchf/gi igen. Men just nu är det jobbigt att lägga om maten (mest för jag är lat eg). Och så väntar jag på besked från läkaren om jag får börja på 5:2 i kombo med lågkolhydratkost. :) Viktigaste är nog eg att börja träna igen.

Ja, det bästa är nog att ignorera och skaka på huvudet åt det :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Nu får jag be om ursäkt för nu är det dags att försöka natta en stund, hoppas på lite sömn.
Vi hörs senare :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Idag har det varit skönt i solen. Varit ute och åkt lite och hälsat på mamma.
Snart till stallet.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Ilsk som ett bi.
Men nyttigt att få se det med egna ögon.
Önskar bara folk hade vett att tala om det också.
Så nästa gång nån planerat att vi ska på semester tillsammans så nej tack.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl
*prassla*

Har köpt alldeles för mycket godis, man ska inte handla när man är hungrig...:meh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

*riktigt irriterad* vad är det som är så svårt att förstå? Blivit spammad med sms, telefon samtal och ringningar på dörren.
Gaaaaaaah:banghead:
Stalker varning?
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fy vad jobbigt! Har du skällt ut honom riktigt ordentligt?

VV nu dags att åka till jobbet för det första nattpasset denna perioden :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

Dagens projekt är att hitta ny hovslagare och ett jobb :up:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag ska söka ett par jobb jag såg häromdagen.
Sen ska jag ringa sjukgymnasten för min nacke igen.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Imorgon kommer hovslagaren till oss.

Går inte sluta äta mintchoko när man börjat:p:d
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Man tar en och så slutar det med att man äter upp hela rullen:d

Vill inte jobba ikväll:(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 752
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 813
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp