Bukefalos 28 år!

Tränare som fått en knäpp

Sv: Tränare som fått en knäpp

Vet du vad det kan har rört sig om???
Allt "NI ALLA" har att gå efter är non som har ståt och titta på....allså 2nd hand news.
Lustig betyenda folk få om nåt dom har inte sett själv.

Neeej, det är ju det vi inte förstår, eftersom informationen om händelsen är knapphändig och lite märklig.
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Neeej, det är ju det vi inte förstår, eftersom informationen om händelsen är knapphändig och lite märklig.

Så värför dessa total FREAK OUT :eek: "jag skulla har gjört så", och "hade den träner gjört så mot mig:mad:"
Folk måsta har ett valdig stor behov att kunna avregera sig.
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

För att detta är ett diskussionsforum där man kan lägga ut trådar för att får andras syn på saken. Ungefär vad som har hänt här.

Varför så upprörd?
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Svårtydda inlägg som man får tolka själv efter bästa förmåga är väl ingen nyhet för dig? :angel:

I övrigt hittar du svaret i Blandrastiks inlägg här ovan. Man svarar på den information som ges i inlägget eftersom det är ett diskussionsforum. Det hade varit en sak om TS hängt ut någon i och med sitt inlägg, men det har h*n inte gjort. Jag undrar också: Varför så upprörd?
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Det var det jag fråga, värför all bli så upprörd. Storm i ett vatten glass.
Vill helst hör vad den träner har att säjer.
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Som med flesta andra trådar av den här typen så får vi nöja oss med ena partens beskrivning.
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Kom gärna på en bra anledning till att jaga efter en annans häst utan att man bett om hjälp? :idea:
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Var det där till mig? Vill du spekulera i anledningar till att jaga hästar så gör det själv, andra partens beskrivning kanske inte ens skulle innehålla något jagande över huvudtaget. Ibland när folk beskriver samma händelse så undrar man om de över huvudtaget var på samma plats.
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Nej, råka svara fel. Skulle varit på leafhillranch.

Visst finns det alltid personer som beskriver en händelse olika. Och ts har lämnat en väldig knapphändig beskrivning (varför inte börja att fråga vad personen håller på med?). Men jag har svårt att förstå vad det kan finnas för anledning att jaga en annans häst (såvida inte ts är paranoid :D). Men han/hon verkar ju inte vilja svara mer så man kan ju bara spekulera :).
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

- Dumt att skriva här kanske, men min bekant är i en svår sits. Jag har varit med - då händer givetvis inget. Men hästen börjar ändra beteende.

- Så svårt när man inte har eget stall utan är uppstallad - vad som helst kan ju hända med hästen när man inte är på plats. Har själv varit med om en stallägare som lurpassade på hästarna när de gick in i stalldörren och när de slog upp huvudet fick de sår i huvudet. Såg det av en slump, hade glömt min plånbok i stallet och komm mitt på dan. Flyttade snarast. Men hon fortsatte verksamheten på annan ort.

Så jag har ingen svårighet att tro på berättelsen, och kan till och med misstänka att min bekants pålle får för mycket kraftfoder och blir elakt åthutad i boxen.

Naturligtvis måste bekanten flytta, men kanske, kanske om man lyckas få bevis - kanske ägarfamiljen kan tvinga bort tränaren i stället? Men det behövs nog filmbevis skulle jag tro. Vittnen är ju andra hästägare, och de kan viftas bort...:confused:
 
Sv: Tränare som fått en knäpp

Men varför i hela världen slog stallägaren hästarna i huvudet med stalldörren? :confused: Verkar ju helrubbat.

Har det här som hände med tränaren hänt igen när din vän ridit i ridhuset? Vad händer om hon vänder av från spåret och tex gör halt på medellinjen? Stannar tränaren bakom? Om hon gör en volt/volt tillbaka och hamnar bakom tränaren, vad händer då?
Fortsätter denne följa efter då verkar det ju vara något allvarligt fel på människan. :/ Då hade jag nog valt att stå kvar på medellinjen och fråga vad i hela världen denna människa tänker när den gör så här. Kan inte se att det är konstruktivt någonstans.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 747
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 818
Senast: MM
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 170
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp