Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att många av er dricker proteinpulver? Finns det någon sort/smak som inte är så jäkla söt?
Jag vet inte hur många olika jag har testat men alla är ju sötsliskiga? Till och med den som hette citron
Finns det någon som smakar fräscht eller till och med lite surt/syrligt?
Ex Tyngre har varianter av de flesta av sina proteinpulver som heter något i stil med mindre sötma/söthet. Kan kanske vara ngt att kolla på![]()
Jag har samma problem. Jag fixar inte den söta mjölkiga konsistensen. Jag har beställt Clear whey nu så får jag testa. Det ska vara lite mer som juice tydligen.Jag gissar att många av er dricker proteinpulver? Finns det någon sort/smak som inte är så jäkla söt?
Jag vet inte hur många olika jag har testat men alla är ju sötsliskiga? Till och med den som hette citron
Jag har samma problem. Jag fixar inte den söta mjölkiga konsistensen. Jag har beställt Clear whey nu så får jag testa. Det ska vara lite mer som juice tydligen.
Provade den som heter persika, den var något bättre men fortfarande inte bra tyvärrJag har samma problem. Jag fixar inte den söta mjölkiga konsistensen. Jag har beställt Clear whey nu så får jag testa. Det ska vara lite mer som juice tydligen.
Jag är också på jakt efter proteinpulver, jag vet att jag druckit nån jag gillat tidigare men kommer inte på vilken. Men för mig beror det på vilket sötningsmedel de använder, har jättesvårt för aspartam men andra sötningsmedel fungerar bättre.Jag gissar att många av er dricker proteinpulver? Finns det någon sort/smak som inte är så jäkla söt?
Okej vad tråkigt. Jag har beställt citron/fläder så får se hur den smakar.Provade den som heter persika, den var något bättre men fortfarande inte bra tyvärr![]()
Jag förstår vad du har gjort, men min första bild i huvudet är ändå av någon med en imaginär skivstång och vr-glasögon45 minuters virtuellt skivstångspass blev det idag!