Ja men den kommer bli tuff.Vilken rolig utmaning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men den kommer bli tuff.Vilken rolig utmaning!
Haha ja men tänk när du genomfört det. Vad grym du kommer känna dig!Ja men den kommer bli tuff.![]()
Vi får se hur det går.Haha ja men tänk när du genomfört det. Vad grym du kommer känna dig!![]()
Det fixar du! Så mycket som du springer normala fall. En kilometer i taget bara.Vi får se hur det går.
Blev en promenad på 5 km idag medans min kompis springer backyard ultra, han är på varv 13 nu.. jag kommer vara vaken hela natten![]()
Vad är era bästa tips på att få bort träningsvärk? Träningsvärken sen fredagens pass har varit brutal, nästan på gränsen till att det har varit hämmande. Är det bara att vänta ut det eller har ni några mirakeltips?
Jag brukar ta värktablett och eventuellt lufsa på crosstrainern. Men tycker det ofta ger sig efter dag 2.Vad är era bästa tips på att få bort träningsvärk? Träningsvärken sen fredagens pass har varit brutal, nästan på gränsen till att det har varit hämmande. Är det bara att vänta ut det eller har ni några mirakeltips?
Någon slags rörelse brukar vara bra för mig, typ lugn promenad eller simningVad är era bästa tips på att få bort träningsvärk? Träningsvärken sen fredagens pass har varit brutal, nästan på gränsen till att det har varit hämmande. Är det bara att vänta ut det eller har ni några mirakeltips?
Jag bara härdar ut. Händer inte så ofta men ja riktigt brutal träningsvärk är handikappandeVad är era bästa tips på att få bort träningsvärk? Träningsvärken sen fredagens pass har varit brutal, nästan på gränsen till att det har varit hämmande. Är det bara att vänta ut det eller har ni några mirakeltips?