Bukefalos 28 år!

ULVLEK *Hajen som visste för mycket*

Fast det här var misstänkt. :cautious: Varför är snurrfian mer misstänkt än jag? För snurrfian har ändå haft sin profilbild ett tag. Jag bytte idag. Nä, Klara tänker jag ha ögonen på... :p
För att... du har en gul häst på bilden? :o Det måste till större kontraster för att jag ska uppmärksamma sådant. :D
 

Haft den superlänge ju! :p
ricky3_52383a7de087c33345931686.jpg
 
Mirtai röstar på Klara

Visst är det förutsägbart men jag baserar det på tre saker:

1. Klaras godförklarande av sig själv. Det är alltid misstänkt. Eller vad säger du @Habina ? ;)

2. Hon säger sig vara på samma sida som LL, och LL är alltid onda.

3. Jag har velat rösta på Klara i så många lekar nu att jag måste ta chansen när den äntligen kommer :D
 
Mirtai röstar på Klara

Visst är det förutsägbart men jag baserar det på tre saker:

1. Klaras godförklarande av sig själv. Det är alltid misstänkt. Eller vad säger du @Habina ? ;)

2. Hon säger sig vara på samma sida som LL, och LL är alltid onda.

3. Jag har velat rösta på Klara i så många lekar nu att jag måste ta chansen när den äntligen kommer :D

Helt med! :D Synd bara att du hann rösta på henne, vem skall nu jag rösta på? :arghh:
 
Hur tänker du här? Att @LenaH alltid pekar ut de onda eller alltid sitter i lyan eller? Oavsett vilket känns uttalandet suspekt.
Snarast skumt att du inte har koll på att LenaH alltid är ond, alltså vet jag åtminstone alltid en ond när hon är med... :cautious: Försöker du hålla andra ond bakom ryggen? Och vilka är det i sådana fall? :angel::p
 
Just nu så skulle jag mest vilja krypa ner i ett varmt bad. Jag misstänker som vanligt alla så här i början. Men ingen mer än någon annan.

Några har i allafall gjort lite teorier om alla - mest blir det ju sammanställningar eftersom det ännu inte har hänt så mycket.

Det enda lilla ynka embryot till misstänkt beteende är ändå diskussionen mellan Klara och Lobelia. Inlägg #46 av Klara. Inlägg #55 av Lobelia och sen inlägg #60 av Klara. Det som jag reagerar på är att det sen visar sig att Lobelia har fel och Klara har rätt i vem som var först runt tanken om vem som var ond/god.

cirkus röstar på Lobelia
för att jag tycker det är lite märkligt att hon noterar något som inte har hänt, dvs att Klara hakade på något som hon (Klara) i själva verket var först med. Inte för att jag om Klara är ond eller god, men detta är något jag reagerade på i allafall.
 
*muttrar* det finns ju ingen som känns mer misstänkt än andra? :arghh: Det skulle vara @Mirtai som så snabbt kastar sig över chansen att rösta på Klara och att mirtai dessutom är en smygare som brukar hålla sig under radar som ond gör att jag tror att hon kanske är det den här gången också.
Snurrfian röstar på Mirtai
 
Snarast skumt att du inte har koll på att LenaH alltid är ond, alltså vet jag åtminstone alltid en ond när hon är med... :cautious: Försöker du hålla andra ond bakom ryggen? Och vilka är det i sådana fall? :angel::p
Nu vet jag att @LenaH både kan vara ond och god.

Hur kom du på tanken att jag skulle hålla någons ond bakom ryggen?

Nej det här får mig att misstänka dig, varför skulle jag hålla en ond bakom ryggen för att jag frågar om dina tankar?

Lobelia röstar på Snurrfian för att hon försöker sprida misstankar omkring sig
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 108
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 546
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 384
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 933
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp