Bukefalos 28 år!

ULVLEK *Hajen som visste för mycket*

Nu vet jag att @LenaH både kan vara ond och god.

Hur kom du på tanken att jag skulle hålla någons ond bakom ryggen?

Nej det här får mig att misstänka dig, varför skulle jag hålla en ond bakom ryggen för att jag frågar om dina tankar?

Lobelia röstar på Snurrfian för att hon försöker sprida misstankar omkring sig
:rofl: Jag får en röst för att jag håller LenaH som ond som inte ens är med i leken? Och undrar om du håller LenaH om ryggen? :rofl:
 
Okej, nu blev detta extremt svårt. Att lägga ytterligare en röst på någon som inte blivit röstat på känns vanskligt. Och det faktum att jag inte har något att ens grunda min röst på gör det ännu svårare...
 
DL 1
21:10 Mirtai röstar på Klara
21:15 cirkus röstar på Lobelia
21:19 Smurrfian röstar på Mirtai
21:19 Lobelia röstar på Snurrfian
 
Nä, jag måste rösta innan jag blir hysterisk.

Habina röstar på bollen__

Eftersom hon har en läskig avatar. Som singel utan någon närkontakt med män gör den där avataren mig alldeles ofokuserad. Det kan bara finnas EN typ av lekpersonlighet som vill ha mig ofokuserad och det är de som är mina motståndare. Eftersom jag vet min roll så måste bollen__ vara OND. :nailbiting:
 
DL 1
21:10 Mirtai röstar på Klara
21:15 cirkus röstar på Lobelia
21:19 Smurrfian röstar på Mirtai
21:19 Lobelia röstar på Snurrfian
21:23 Habina röstar på bollen__
 
Nä, jag måste rösta innan jag blir hysterisk.

Habina röstar på bollen__

Eftersom hon har en läskig avatar. Som singel utan någon närkontakt med män gör den där avataren mig alldeles ofokuserad. Det kan bara finnas EN typ av lekpersonlighet som vill ha mig ofokuserad och det är de som är mina motståndare. Eftersom jag vet min roll så måste bollen__ vara OND. :nailbiting:
Hahah! Skönaste motiveringen ever :rofl: Aj lav jo :love: :D
 
Nä, jag måste rösta innan jag blir hysterisk.

Habina röstar på bollen__

Eftersom hon har en läskig avatar. Som singel utan någon närkontakt med män gör den där avataren mig alldeles ofokuserad. Det kan bara finnas EN typ av lekpersonlighet som vill ha mig ofokuserad och det är de som är mina motståndare. Eftersom jag vet min roll så måste bollen__ vara OND. :nailbiting:

Bästa ever!! :rofl:
 
*muttrar* det finns ju ingen som känns mer misstänkt än andra? :arghh: Det skulle vara @Mirtai som så snabbt kastar sig över chansen att rösta på Klara och att mirtai dessutom är en smygare som brukar hålla sig under radar som ond gör att jag tror att hon kanske är det den här gången också.
Snurrfian röstar på Mirtai

Jag röstar 20 min innan DL och du anklagar mig för att rösta snabbt?
 
Ferrari röstar på Quarter4Ever

För att hon alltid röstar i sista sekund när hon är luden och jag kan mig veterligen inte se någon röst från henne ännu. Dessutom så har hon legat mycket lågt även om hon varit hemma i över en timmas tid och det är inte likt Q4. :eek:
 
Klara röstar på Ferrari

Att hon håller med mig om att man kan skriva fel känns som ett sätt att få mig på sin sida.

Och så sitter jag och spelar yatzy med mamma och det drog ut på tiden.
 
Det finns inte så mycket att gå på idag, och jag ville ju att @Klara skulle vara med och leka så jag äntligen fick rösta på henne, men då hann ju Mirtai före :arghh: och jag tycker inte att Klara än så länge gjort något jag som sticker ut.

Cirkus lyfter upp en sak som jag reagerade lite på när jag läste det, och det är diskussionen mellan Lobelia och Klara, där Lobelia påstår att Klara inte var först, fast hon hade fel. Det är väl egentligen det enda jag reagerat på också.

bollen__ röstar på Lobelia
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 944
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 299
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp