Nu röstade ju dock Ferrari på bollen just pga att hon inte skrev om sin semester? Visserligen var slutsatsen en annan, men samma grund, så blir väl lite motsägelsefullt att bli misstänksam mot Ferraris röst och samtidigt tycka det är skumt att ingen kommenterat "samma sak" när du skrev det?
Jag ser skillnaden också, och är med på att du egentligen inte ser nåt misstänkt med rösten utan att det är en förstaröst utan nåt att gå på.
Vad gäller hintarna du tog upp - intressant notering, dock är jag generellt rätt tveksam till att folk använder temat/frågan (om det är en sån) till att hinta såpass "tydligt" DL 1 just för att det är rätt hög risk att det är de kommentarerna som hamnar i rampljuset och blir grunder för röster. Jag kan såklart ha fel, men generellt upplever jag nog att det brukar undvikas.
Då tror jag nästan mer att det skulle vara ett undvikande att dra på sig lätta misstankar? Sen vad det finns för bakgrund till det låter jag vara osagt. Eller så hintas det just för att man brukar undvika den typen av hintar.